Wpis z mikrobloga

Chciałbym zacząć ćwiczyć z hantlami. Jestem początkujący. Czy takie hantle bd dobre? Czytałem komentarze, to podobno cena w miarę, aczkolwiek widziałem po 100zł. Ktoś coś poleci? #silownia #cokupic
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Thexil: cementowych nie warto brać, są nietrwałe - zaczynają kruszeć w środku i potem będą chrobotać, poza tym są znacznie większe niż żeliwne... Te z decathlona są w porządku - w sumie to wszystko w tej cenie jest jednakowe :)
  • Odpowiedz
@Thexil: też się podepnę. Dostałem rok temu żeliwne sztangielki 2x 10kg i za cholere nei wiem co z nimi robic, poza wycieraniem kurzu :) Ławki nie mam i kupować nie planuję, bo mam istorniejsze wydatki. Jakiś plan cwiczen dla suchoklatesa czy coś macie pod ręką?
  • Odpowiedz
@Thexil:
20kg hantlą możesz spokojnie zrobić FBW w domu i na bank na pierwsze pół roku masz roboty.
Tylko zapomnij o uginaniu ramienia, prostowaniu ramienia w opadzie i rozpiętkach.
Tu masz program dla mężczyzny:
-rwanie hantli jednorącz
-hack przysiad
  • Odpowiedz
@Thexil: Do dupy pomysł. Mieszkasz w akademiku a pomyślałeś, że te hantle potem musisz taszczyć ze sobą ciągle? Poza tym jakich byś nie kupił za jakiś czas będą za lekkie albo teraz będą za ciężkie do niektórych ćwiczeń. Idź na siłkę i nie #!$%@?. Koksy się nie wyśmieją z ciebie a może nawet coś doradzą.
  • Odpowiedz
@ethics: ale w akademiku też mogę coś poćwiczyć. Na siłkę pójdę, ale w swoim czasie (następny tydz może :P ) Nigdzie nie muszę ich taszczyć
  • Odpowiedz
@Czerwona_Rzodkiewka:
Jeśli ktoś ma obsesję na punkcie ramion, to owszem i uginanie na bicka też, a nawet, bo to hantle regulowane można dokupić obciążenia i robić cyce w ćwiczeniu zwanym floor press.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tylko trzeba się zastanowić, że takie rwanie czy wyciskanie uruchamia 70-80% mięśni w ciele, a prostowanie czy uginanie ramion 3-5%...
  • Odpowiedz
@LB55:
Bardzo dobre ćwiczenie na wzmocnienie kostek i utrzymywania równowagi.