Wpis z mikrobloga

Witam Mircy

Co to się wydarzyło dzisiaj ... Byłem na spotkaniu w Rzeszowie na temat polskiej młodzieży a mianowicie ich problemów. Z zawodu jestem nauczycielem przyrki w gimbazjum ale nie o tym chciałem... Wyobraźcie Sobie czego się dowiedziałem , POLSKA MŁODZIEŻ PIJE ALKO , no myślę Sobie o luju luju co to się #!$%@?ło , jakbym nie przyszedł to żył bym bez tej informacji do końca życia....Ale może powiem jak to wszystko się zaczęło. A więc tak, jak codzień bylem w szkole sala nr 26 bo to tam dzieciaczki uczo się przyrki, jak zwykle robiłem im przyps, aż tu nagle dyżurny wbija do sali i mówi, że jestem proszony do dyrektora... Myślę jak nic wiedzo o tej małolacie na małek sali gimnastycznej z którą zabawiałem się za lepszą ocenę. Ale cóż poszedłem jak na ścięcie, siadam w gabineciku , nagle wbija dyrektorka Janninka Borowska , wali pięścio w stół i mówi że majo dla mnie świetną propozycje nie do odrzucenia. Było to zaproszenie na Rzeszowską Wyższą Szkołę w celu wysłuchania tego co wie o polskiej młodzieży jakiś stary #!$%@?. Nie wiem czy nie wolałbym żeby dowiedzieli się o Karynie... tak tak wy nie wiecie Mircy drodzy czym są te wykłady . MONOTONE NUDNE DŁUGIE #!$%@? o niczym i to bez jedzenia i picia... ale cóż musialem pojechać. Zabralem ze Sobą kilkanaście uczennic (wśrod nich Karyna z dużymi ) oczywiście zostały wybrane tylko i ze względu za wyniki w nauce. Wyjazd 5:04 spod szkoły w piątek , powrót około 20:56. Pojechaliśmy autonaprawą , istny luksus o luju luju. Droga była tak nudna że zacząlem Sobie przypominać wiadomości przyrodnicze o których dowiedziałem się w ostatnim programie Radka Brzózki "Jak to działa". Radzio to mój idol, zawsze chciałem być taki jak On , MĄDRY UTALENTOWANY PRZYSTOJNY i wgl ohhh i ahhh. Ale wracając do tematu ... DOJECHALIMY po czym od razu zajęliśmy miejsca w ostatnim rzędzie bo byliśmy pierwsi na miejscu. Powiedzialem że idę przywitać się z wykładowcą a więc w tym celu udałem się na zaplecze. NIE UWIERZYCIE kogo