Wpis z mikrobloga

Jasne, że tak. jeśli opóźnienie pociągu przekroczy 60 minut, to pasażerowi przysługuje zwrot 25 proc. wartości biletu;

- jeśli opóźnienie przekroczy 120 minut, to pasażer dostaje zwrot połowy wartości biletu.

Spółka kolejowa musi wypłacić rekompensatę w ciągu miesiąca
@madmen: jeżeli opóxnienie wynosi od 60 do 119 minut, to przysługuje ci zwrot 25% ceny biletu; jeśli opóźnienie przekroczyło 120 minut, to przysługuje ci zwrot 50% ceny biletu.

Niech konduktor ci poświadczy. Wniosek o zwrot składasz w formie pisemnej reklamacji. Przewoźnik ma 30 dni na odpowiedź.
@januszekkk: @matis0390: @madmen: Szkoda tylko, że rekompensata jest wypłacana, jeżeli wynosi przynajmniej 4€, więc w praktyce jako student nie przysługuje mi nic. Dodam jeszcze, że w ciągu dwóch ostatnich miesięcy jechałem na trasie między Warszawą a Poznaniem z 10 razy i dwa razy było opóźnienie ponad 60 minut, a w większości przypadków ponad 30 minut. A PKP nic sobie z tego nie robi i nikt nie ponosi żadnych konsekwencji