Wpis z mikrobloga

[Stuleja rage mode on]

O co #!$%@? chodzi z hejtem na Fallouta 4? 4chan się bawi, a reszta leci owczym pędem czy #!$%@? co?
No ja #!$%@?... Fallouta 2 przeszedłem chyba z pierdyliard razy (tak serio to dobre 15 + maaasa godzin po ukończeniu) i nowa odsłona mnie urzekła.

Nie jest to poziom ostatniego wiedźmina, ale nadal super sandbox ze ŚWIETNYM światem i lokacjami, szczegółowość jest niesamowita - tyle że nie można lecieć na pałę.

#!$%@? durny system rozwoju z F3 i zastąpili go czymś genialnym - skupienie na perkach sztywno powiązanych ze SPECIALem jest super - śmiem twierdzić że pozwala na więcej kombinowania niż stary system z F1/2 i co lepsze ma sens (szok po F3). Ludziom chyba jebło na oczy nostalgią - przecież kiedyś też były progi nie do przeskoczenia, no ja #!$%@? - sami #!$%@? eksperci.

Grafika jest ok, żaden przełom i żadna rewelacja ale na litość #!$%@? Boską przecież pokazali jak to będzie wyglądać i żeby było śmiesznie wygląda nawet lepiej (umm... na PC). Ale nie - lepiej spamować screenami z jednej #!$%@? lokacji (Kamieniołom Thicketów) i pokazywać #!$%@? zabugowane tekstury z podpisem "o ja #!$%@? takie coś w 2015, przecież dałem na ultra na moim wypasionym radku 4850!!111!"

I źle #!$%@? że można osady budować, wzmacniać, prowadzić szlaki handlowe między nimi, tworzyć #!$%@?ą społeczność. "simsy #!$%@?!!111one!!"

Ok ok... cool down - interfejs #!$%@? - ok.
JAKBY #!$%@? W SKYRIME NIE BYŁ! Ktoś na PC grał bez SkyUI? O to mu współczuje...
Dobra, racja - tak usprawiedliwiać nie wolno, że będą mody - racja.

I #!$%@?, #!$%@? UI 0/10 na MT - na UI cRPG stoją przeca... wszytko przez #!$%@? od Dwarf Fortress :/

Co tam że questy są super, co tam że dialogi dają radę OOOOOOOOOOOOOOOOOOO #!$%@? dialogi! Zapomniał bym!
#!$%@?ć bethe bo uprościła dialogi! #!$%@? tam że taki sam system jest w Wiedźminie (90h na karku) i że też się wybiera ton rozmowy i jej kierunek zamiast konkretnej długiej ścieżki dialogowej, #!$%@? tam że to już było w ME1 w 2007 roku... #!$%@?!
Uprościli dialogi! Nikt dialogów nie czyta, ale #!$%@? uprościli #!$%@? #!$%@?!
Dobra spokój #!$%@?... przyznaje że poziomu czerwonego barona to jeszcze nie widziałem, ale całość daje rade.

... ... zgubiłem wątek. (może to i lepiej)

#boldupy #steam #fallout ##!$%@? #wypok #gry #prog...albolepiejnie

PS I #!$%@? JESZCZE ROGALE W ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI (,)

  • 20
  • Odpowiedz
@CultureVulture: DJALOGUF NIKT NIE CZYTA W ERPEGAH!!!!!!!!!

a tak na poważnie, to jeśli nie rozumiesz to Ci zafunduje w skrócie, to co było wałkowane miliard razy: f1i f2 to legendarne rpg, natomiast f3 i wyżej, to fajne strzelanki i mierne/przeciętne rpg
  • Odpowiedz
: Bethesda utworzyła nowy trend w robieniu niedokończonych gier


@Redesekrator: To akurat racja... aż #!$%@? po oczach napisami [ten szajs to community zmodduje].
Co do ceny - kurs dolara + długo przekładana podwyżka cen gier w PL (kosztowały po 100zł od wieeeeeeeelu lat) no i nasz rynek to mają w dupie.
  • Odpowiedz
f1i f2 to legendarne rpg, natomiast f3 i wyżej, to fajne strzelanki i mierne/przeciętne rpg


@stefekburczymuha: Wiem... no i?
NV błysnął paroma questami (szkoda że pod koniec).
W F4 jest serio ok z fabułą... tyle że za wolno, to muszę przyznać.
  • Odpowiedz
@CultureVulture: ja się trochę zawiodłem, gameplay jest na razie bardzo jałowy (ok. 3 godziny), masa błędów i nielogicznych zachowań AI (pomogłem jednemu z NPC zabić innego NPC w jego własnym barze, po czym chciałem ukraść denatowi paczkę papierosów, to zleceniodawca NPC mnie zabił...). Graficznie jest bardzo w porządku. Od Fallouta nigdy nie oczekiwałem fajerwerków i według mnie jest to bardzo wyważony poziom.

Sposób prowadzenia dialogów definitywnie przewidziany pod konsole nad czym
  • Odpowiedz
@CultureVulture: no to jak wiesz, to co się dziwisz że ludzie negatywnie reagują na to, że z tytułu który był legendą zrobiono strzelanke z elementami rpg?

pierw się bulwersujesz czemu ludzie negatywnie reagują, a potem piszesz "wiem, no i?". no #!$%@? logika greckich filozofów w najostrzejszej formie
  • Odpowiedz
Za dużo fatygi, żeby trafić myszką w odpowiednią ikonkę, a oczywiście nie da się rozmową sterować za pomocą WSAD, a jedynie strzałek.


@dGustator: No... to podpada u mnie pod "#!$%@? #!$%@? UI!" Serio nie wiem co oni ćpali... mam rękę na WSAD, ale nie #!$%@? - strzałki lepsze, albo klikaj myszką, albo 1234. GOOOSH! (nadal nie powód do 0/10)
  • Odpowiedz
no to jak wiesz, to co się dziwisz że ludzie negatywnie reagują na to, że z tytułu który był legendą zrobiono strzelanke z elementami rpg?


@stefekburczymuha: Nie nie nnie niejeneie nie - negatywnie reaguje na przesadzone opinie o F4.
Czemu tak nie reagowali na F3 i NV?
F4 to krok w kierunku F1/2 - ale został zjechany dla zasady. O to mi chodzi.
  • Odpowiedz
@stefekburczymuha: z F3/NV to żadna strzelanka... tam walki są wyjątkowo denne i mnie w żaden sposób nie pociągały, traktowałem to jako element gry który trzeba przebrnąć. Najwięcej satysfakcji dawało odnajdywanie ciekawych lokacji, przedmiotów i tworzenie nowych. Według mnie tutaj chodzi o perspektywę FPS/FPP i grafikę 3D, to totalnie odwróciło odbiór gry
  • Odpowiedz
@dGustator: co do perspektywy - zgoda. dla mnie jednak f3, jak już pogodziłem się z tym, że zamordowano serię, był spoko strzelanką - latałem w postapo z minigunem i rozwalałem jakieś stwory. medal dla bethesdy za zarżnięcie jednej z najlepszych serii rpg w historii
  • Odpowiedz
@stefekburczymuha: dla mnie to zupełnie inna gra, jedynie uniwersum podobne :) ale obie gry lubię, choć od F3 lepszy jest New Vegas + DLC (wszystkie mi się podobały z Old World Blues na czele). Pozostaje mi nadzieja, ze F4 z czasem stanie się ciekawszy bo na razie grywam po 30-40 minut i tracę ochotę na dalszą zabawę
  • Odpowiedz
@CultureVulture: Mapa mała, grafika taka sobie, mechanika padaczka no i fabuła też nic specjalnego nie prezentuje. Został tylko znany tytuł który miał za zadanie napchać kabzę Bethesdy. Moja subiektywna ocena gry na dzień dzisiejszy - "7-/10" lub "6+/10"
  • Odpowiedz