Wpis z mikrobloga

@newerty: Szkolenie + egzamin ITIL Foundation v3. Umiem teraz zarządzać przedsiębiorstwem IT ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pracodawca ma taką politykę, że każdy na start przechodzi ten kurs i kilka innych, żeby prawidłowo projektować rozwiązania dla klientów.
  • Odpowiedz
Umiem teraz zarządzać przedsiębiorstwem IT


@DOgi: No to brawo! A teraz bierz się za zarządzanie Wykop.pl bo się straszna #!$%@? czasami robi :)
  • Odpowiedz
Normalny czlowiek nie odpowie na chyba 50 pytan jak dobrze pamietam w 60 minut ; To egzamin podobny do 70-298. Nie wierze tobie, za grosz
  • Odpowiedz
@DOgi: Umiesz zarządzać usługami IT według metodologii ITIL co najwyżej. A szczerze mówiąc to Foundation ledwo liże większość procesów. Przeważnie poświęca się najwięcej czasu na IPC które są w sumie najprostsze, reszta z racji rzadkości prawdziwej implementacji nie jest zgłębiana. Niemniej jednak: Dobra robota!
  • Odpowiedz
@komtraja: @speekie1989: 40 pytań w 60 minut. Wystarczy odpowiedzieć na 65%, aby mieć zaliczenie. W mojej grupie 8 osobowej wszyscy zdali, choć niektórzy byli blisko dolnej granicy. Kurs trwał 2,5 dnia roboczego, czyli 2,5 * 8h. Na koniec egzamin. Jak dla mnie poziom pytań był wysoki. We własnym zakresie przeznaczyłem dodatkowe ~3h na powtórzenie materiałów wieczorem dzień przed egzaminem.

Nie wierze tobie, za grosz


@komtraja: Nie musisz. Mój ceryfikat
  • Odpowiedz
@DOgi: IPC, czyli Incident, Problem, Change. Ja po 7 latach też nie widziałem, ale dlatego mówi się tutaj o "Best practise", a nie gotowym produkcie. Każdy bierze co potrzebuje i implementuje zgodnie z potrzebami biznesu. Możesz wdrożyć sobie pełnego ITILa w 100% zgodnego w książką, ale jeśli nie tego potrzebuje biznes, to i tak nie będzie to działało i wyrzuciłeś pieniądze w błoto. Prawdziwa implementacja skupia się na tym czego potrzebuje
  • Odpowiedz
@dark_viper: @DOgi: Panowie czytam narazie podręcznik i robie testy. Chciałbym przejść do 100% branży IT i myśle, że ITIL to taka mała bramka. Niestety działam w systemie PLM/ERP (konstrukcje) a chciałbym działać jako Service Support. Czy zdany egzamin ułatwi mi to wejście? Miałem kilka rozmów odnośnie supportu omawialem incident management i jak sobie radze z klientem ale ciągle nie moge się wbić :( Planuje się nauczyć z podręczników sam tak
  • Odpowiedz
@Strzalka: Hey. Jakie miasto? Ile masz lat i ile lat doświadczenia? No i przede wszystkim jak z angielskim? Obecnie w Krakowie jest sucha jeśli chodzi o ludzi do pracy wiec mało co wybrzydzają :) ITIL Foundation zrobiony na własną rękę to duży plus, ale na rozmowie jest ważne to co pisałem wcześniej: ITIL daje ci Best Practise które powinny być implementowane tak aby dawały wartość dodaną biznesowi. Jakbyś miał jakieś pytania
  • Odpowiedz
@dark_viper: jestem rok po studiach. I mam rok doswiadczenia w wloskim korpo. Docelowo celuje w poznan bo tam studiowalem. Angielski na luzie bo w pracy gadam z wlochami/chinczykami plus ze pracowalem podczas studiow w irlandii/norwegii.
  • Odpowiedz