Wpis z mikrobloga

Hej! Ostrzegam przed wysyłaniem towarów na "gwarancję" do sklepu CooliCool. Wiem, że ta gwarancja to tylko taki ukłon w stronę europejczyków, ale skoro taką usługę oferują, to z niej skorzystałem i teraz żałuję. Na ekranie mojego telefonu zaczęły się pojawiać żółte plamy, więc po korespondencji z supportem, odesłałem smartfon do sklepu. Minęły 3 miesiące odkąd mają go u siebie i nadal nic z nim nie zrobili.

Kupowałem już sporo towaru w innych sklepach czy też na #aliexpress, ale nigdy nie miałem takiego problemu.

#majfrendy #gorzkiezale
  • 6
@klocus: To czym prędzej skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumenckich, taka wizyta/rozmowa powinna być darmowa


I naprawdę sporo ciekawych rzeczy możesz się dowiedzieć
@klocus: a firma zarejestrowana w polsce czy tam działa na terenie polski ? Jak tak to powinna przestrzegać obowiązujących w polsce praw. Ostatnio miałem problem z telefonem z play i w sumie to dalej z nimi walczę i ze sprawą idę do sądu( ͡ ͜ʖ ͡)