Wpis z mikrobloga

@Joloka: w terenowych sa blokady i kazda os kreci sie z taka sama predkoscia plus blokada tylnego dyfra i tylne kola rowniez kreca sie z ta sama predkoscia. W g klasie jest jeszcze blokada przedniego dyfra i wtedy kazde kolo kreci sie z ta sama predkoscia. W tym audi wystarczy pidniesc jedno przednie kolo i nie ruszy. W g klasie jedno kolo pociagnie reszte. Do codziennej jazdy quattro jest bardzo dobre
  • Odpowiedz
@CzapkaG: No i tu się zdziwisz

Poza tym, jakbym chciał terenówkę to bym kupił terenówkę, to ma #!$%@?ć - i świetnie się sprawuje w tej roli, a to, że daje rady pod górę, w 10-cm sypkim piachu to tylko dodatkowa zaleta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
l.....e - @CzapkaG: No i tu się zdziwisz

Poza tym, jakbym chciał terenówkę to bym ...
  • Odpowiedz