Wpis z mikrobloga

@localh0st: Jeśli masz kranik, to zawsze należy go zakręcić, dodatkowo jeśli są gaźniki to należy je opróżnić.
Generalnie jak garaż zapewnia temperatury dodatnie to zalałbym bak, podpiął aku do prostownika, przetaczał raz na miesiąc i tyle.
Ale w garażu "minusowym" to już jest parę rzeczy do zrobienia. Bak zalać, płyny zlać, chyba ze jesteśmy pewni ich jakości, koła podeprzeć, aku zabrać.

Gx
  • Odpowiedz
@Gixaar: jesli kranik jest grawitacyjny, to tak, nalezy zawsze zakrecać. Jesli jest podcisnieniowy to nie trzeba tego robic, poniewaz najzwyczajniej w swiecie paliwo nie ma prawa się przez niego przelewać gdy jest ustawiony na PRI/RES, będzie się lało gdy jest ustawiony na ON, ale ON nie używa się do jazdy, to jest tylko do spuszczania paliwa.
  • Odpowiedz
@localh0st: Idź przełącz kranik na PRI i daj nam znać za tydzień co z tego wyszło ;-)

Jeśli już nie zamykać podciśnieniowego to w pozycji ON, ale ponieważ martwy sezon to parę miesięcy i coś w układzie zasilania może co nieco popuszczać to ja proponuje wykonać ten jeden ruch ręką.
Ale jak ktoś chce inaczej... to wolny kraj.

Gx
  • Odpowiedz