Wpis z mikrobloga

#1000setow #electrohouse #boilerroom #muzykaelektroniczna #prawilnetechno no i sory ale #muzyka zawołam bo mi zależy na odp. ;p

1. Jakie polecacie kanały YT z setami z 'wyższej półki'? Albo SoundCloud etc.
W sensie dobre, prawilne electro/house/minimal/techno, nie David Guetta czy inne komercyjne parchła. W deseń:

DanceTrippin TV
Boiler Room
ewentualnie Mixmag

2. Wasz ulubiony set wszechczasów?

3. Najlepszy wg Was DJ.

Żeby nie było dziadostwa z mojej strony, śliczny secik dla Was poniżej.

  • 23
@Rosuene: 'z wyższej półki' chodziło mi o to, żeby nie było to dno dna i metr komercyjnego mułu, nie jestem jakimś koneserem czy znawcą.

Tiesto w swoich czasach rzeczywiście wyrywał dupsko z korzeniami, ale teraz poszedł w stronę masówek jak w.w. guetta i jemu podobni.

Dobra ja zacznę:

1. Odpowiedziałem
2. Ciężko jeden wybrać, ale w pierwszej 10-tce na pewno ten poniżej
3. chyba Thomas Lizarra ( ͡° ͜ʖ
@kukis111: nie znam się, ale deadmau5 mi pod trance zaczął podchodzić ostatnio. A z początku kariery siepał takimi kosami jak Reward Is The Cheese ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

@Rosuene: prawilne, ale nie mój klimat

Ja mam dosyć specyficzny gust w kwestii muzyki klubowej, właśnie próbuję go sobie jakoś określić ;p bo jak ktoś mnie pyta, przy jakiej muzyce lubię się bawić,
@norivtoset: widzę, ogólnie to też nie moje klimaty raczej, po prostu chcę się nauczyć kategoryzować mniej więcej muzykę klubową żeby określić swój gust ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo zbyt często ląduję na imprezach w 'nie moich' klimatach, a częściej niż raz w miesiącu mi się to nie zdarza więc muszę zacząć trafiać tam, gdzie maksymalnie odreaguję wszelakie stresy ( ͡ ͜ʖ ͡)
@norivtoset: TAK! Nareszcie ktoś rozumie mój pokrzywiony stymulantami gust ( ͡° ͜ʖ ͡°)

techno + nosy i masz odreagowanie