Wpis z mikrobloga

#3dsmax #pytaniedoeksperta #pomocy #grafika3d

Bardzo irytujący błąd w 3ds'ie który polega na tym że viewport blokuje się na dłuższą chwilę (od 15 do 60 sekund ~~) gdy orbitując, zbliżę się do horyzontalnej perspektywy. Jest to problematyczne, ponieważ często chcąc zajrzeć pod spód obiektu muszę przekroczyć horyzont i niemalże każdorazowo viewport się zamraża i nie można nic zrobić. Po jakimś czasie odpuszcza i wszystko gra.

Załączam filmik który pokazuje o co chodzi, chodzi o największy viewport, zacina się on w widocznym miejscu. To nie ja zakończyłem orbitowanie tylko zwiesiło się w tym momencie, chwile później poruszam innymi viewportami by pokazać, że nie cały program się zawiesił.

Windows 8.1, laptop z grafiką GT650M, sterownik najnowszy GeForce Game Ready Driver 355.98.
  • 11
@ultek: przez chwile myślałem że będzie lepiej, ale jednak jescze gorzej.

edit: jak włączyć jakieś informacje na temat użycia ramu itp? może tego wina? Mam tylko 8gb ramu, niemniej modelowałem większe rzeczy w innych programach 3d.