Bardzo irytujący błąd w 3ds'ie który polega na tym że viewport blokuje się na dłuższą chwilę (od 15 do 60 sekund ~~) gdy orbitując, zbliżę się do horyzontalnej perspektywy. Jest to problematyczne, ponieważ często chcąc zajrzeć pod spód obiektu muszę przekroczyć horyzont i niemalże każdorazowo viewport się zamraża i nie można nic zrobić. Po jakimś czasie odpuszcza i wszystko gra.
Załączam filmik który pokazuje o co chodzi, chodzi o największy viewport, zacina się on w widocznym miejscu. To nie ja zakończyłem orbitowanie tylko zwiesiło się w tym momencie, chwile później poruszam innymi viewportami by pokazać, że nie cały program się zawiesił.
Windows 8.1, laptop z grafiką GT650M, sterownik najnowszy GeForce Game Ready Driver 355.98.
@ultek: przez chwile myślałem że będzie lepiej, ale jednak jescze gorzej.
edit: jak włączyć jakieś informacje na temat użycia ramu itp? może tego wina? Mam tylko 8gb ramu, niemniej modelowałem większe rzeczy w innych programach 3d.
Bardzo irytujący błąd w 3ds'ie który polega na tym że viewport blokuje się na dłuższą chwilę (od 15 do 60 sekund ~~) gdy orbitując, zbliżę się do horyzontalnej perspektywy. Jest to problematyczne, ponieważ często chcąc zajrzeć pod spód obiektu muszę przekroczyć horyzont i niemalże każdorazowo viewport się zamraża i nie można nic zrobić. Po jakimś czasie odpuszcza i wszystko gra.
Załączam filmik który pokazuje o co chodzi, chodzi o największy viewport, zacina się on w widocznym miejscu. To nie ja zakończyłem orbitowanie tylko zwiesiło się w tym momencie, chwile później poruszam innymi viewportami by pokazać, że nie cały program się zawiesił.
Windows 8.1, laptop z grafiką GT650M, sterownik najnowszy GeForce Game Ready Driver 355.98.
Komentarz usunięty przez autora
edit: jak włączyć jakieś informacje na temat użycia ramu itp? może tego wina? Mam tylko 8gb ramu, niemniej modelowałem większe rzeczy w innych programach 3d.
Spróbuj wyłączyć pokazywanie siatki pomocniczej.
źródło: comment_J0HujDL9cHmoBzPJEEb8S3rWBtYyjghU.jpg
Pobierz