Aktywne Wpisy
dongio +4
Jakie znacie ciekawe słowa?
RobieZdrowaZupke +41
Macie jakąś czynność/zajęcie/hobby, które wam się kojarzą z giganormictwem? Dla mnie najbardziej normicką rzeczą jaką można sobie wyobrazić jest jaranie się uniwersami Marvela/DC. Zawsze jak ktoś mówi, że się tym jara, to wyobrażam sobie, że się wychowywał w takiej typowej rodzince klasy średniej podobnej do tej przedstawionej w serialu rodzinka.pl Pewnie gdy taka osoba była dzieckiem to rodzice normalnie ją brali do kina na filmy i miała normalny kontakt z rodzicami, mnie
Co za niesamowita i niespodziewana końcówka 51. RallyRACC Catalunya – Costa Daurada 2015! Gdy wszystko układało się po myśli liderów, Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) rozbijają samochód na Power Stage i nie dojeżdżają do mety! Dzięki tej sensacji swój pierwszy rajd w Rajdowych Mistrzostwach Świata (WRC) wygrywają Andreas Mikkelsen i Ola Fløene (Volkswagen Polo R WRC). Walczyli dziś łeb w łeb z Latvalą – najpierw to Fin złapał kapcia, tracąc pozycję, a później prawie całą przewagę stracił Mikkelsen, obracając się na przedostatnim odcinku specjalnym. – Nie wiem co powiedzieć. Oczywiście nie tak chciałem wygrać mój pierwszy rajd. To nierealne! Walczyliśmy na szutrze, ale na asfalcie cisnęliśmy jak cholera. Daliśmy z siebie wszystko, co się dało. Jestem pewien, że będę płakać na dojazdówce!
Na drugiej pozycji ukończyli Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (+3,1s, Volkswagen Polo R WRC). – Mieliśmy idealny przejazd. Jeśli Andreas pojedzie lepiej, to wielki szacunek dla niego. Z dwoma zapasami i ustawieniami, które mam, nie dało się lepiej. Na podium udało się wejść lokalnym matadorom, Daniemu Sordo i Marcowi Martí (+21,2s, Hyundai i20 WRC). – Będąc szczerym muszę być zadowolony. Próbowaliśmy walczyć z Volkswagenami, ale to było bardzo trudne. Oni są trochę z przodu z przygotowaniem. Jestem zadowolony z samochodu i czwartego miejsca. Pozycja nie jest zła. Jestem rozczarowany z powodu Thierrego.
Czwarta i piąta pozycja należała do kierowców Citroen Racing. Wyżej z nich sklasyfikowani zostali Mads Østberg i Jonas Andersson (+1:06,3s, Citroën DS3 WRC). – Jestem bardzo zadowolony. OK, nieco rozczarował mnie kapeć w pierwszy dzień, ale zakończyliśmy na pozycji, na którą zasłużyliśmy. Kris Meeke i Paul Nagle uplasowali się za kolegami z zespołu (+1:08,2s, Citroën DS3 WRC). –W porządku, nie był to idealny weekend, ale dowieźliśmy dobry wynik. Przyjechaliśmy tutaj, aby utrzymać drugie miejsce w mistrzostwach producentów i wygląda na to, że się udało.
Szóstą pozycję zajęli Hayden Paddon i John Kennard (+1:23,3s, Hyundai i20 WRC). – Miło i łatwo udało się dojechać do mety. Zobaczymy wyniki jak dojedziemy do serwisu. Może gdzieś zatrzymam się po drodze na piknik? Przepraszam za moje poprzednie słowa o Thierrym – wydaje mi się, że miał problem techniczny. Na siódmym miejscu zawody zakończyli Martin Prokop i Jan Tománek (+4:14,2s, Ford Fiesta RS WRC). – W końcu jestem zadowolony, potrzebowałem dobrego rajdu po tylu nieudanych. Przynajmniej jest coś pozytywnego na koniec sezonu.
Za nimi ukończyli pechowcy przedostatniej próby, na której wypadli z trasy, uszkadzając wał napędowy – Thierry Neuville i Nicolas Gilsoul (+8:01,9s, Hyundai i20 WRC). – Nie mogliśmy go naprawić. Musieliśmy dojechać do mety i zebrać najwięcej punktów do mistrzostw producentów. Mieliśmy trochę pecha. Nie wiem co się stanie z Paddonem. Musimy dowieźć samochód z problemem, jaki mamy.
Prawdopodobnie na jedenastej pozycji zawody ukończyli Robert Kubica i Maciej Szczepaniak (+12:15,0s, Ford Fiesta RS WRC). – Nadal mamy problem ze skrzynią, drugi bieg nie działa prawidłowo. Tak bywa. Staraliśmy się pojechać dobrze, ale jest ciężko, gdy ma się taki problem.
#rajdy #wrc #kubica #ogier #motoryzacja
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@Czukwe_Bukwe_Ambalabamba: jeśli Paddon (niepunktujący w klasyfikacji producentów) spadnie za Neuville'a, to ten łapnie więcej punktów... :)