Bugi, bugi i jeszcze raz bugi :) I've got 99 problems and stackOverflow aint' one.
Zrobiłem animację poruszającej się zabaweczki i miałem jeszcze zrobić szczelanie, ale nie działa jak powinno. Obiekt kulki to prefab. I nie wiem jak stworzyć animację dla obiektu prefab, ale to jutro pokombinuję :)
Do tego boxy mi się zbuggowały i nie działają. W ogóle miałem problem, bo nie pokazywało mi obiektów podrzędnych pod postacią, ale zrobiłem refactoring i działa :D
Pod tą nazwą się kryje się taka ukryta prawda, że kiedyś mówiłem każdemu, że tworzę gry, a tak naprawdę to przepisywałem kod z tutoriali na YouTube, bo nie umiałem programować :D Teraz już jest inaczej. Już nie udaje, a jedyne co robię to google + dokumentacja :)
I've got 99 problems and stackOverflow aint' one.
Zrobiłem animację poruszającej się zabaweczki i miałem jeszcze zrobić szczelanie, ale nie działa jak powinno. Obiekt kulki to prefab. I nie wiem jak stworzyć animację dla obiektu prefab, ale to jutro pokombinuję :)
Do tego boxy mi się zbuggowały i nie działają. W ogóle miałem problem, bo nie pokazywało mi obiektów podrzędnych pod postacią, ale zrobiłem refactoring i działa :D
Jakiś mirek mi polecił zrobić tag. Niech będzie #fakeittillyoumakeit
Pod tą nazwą się kryje się taka ukryta prawda, że kiedyś mówiłem każdemu, że tworzę gry, a tak naprawdę to przepisywałem kod z tutoriali na YouTube, bo nie umiałem programować :D
Teraz już jest inaczej. Już nie udaje, a jedyne co robię to google + dokumentacja :)
#gamedev
Komentarz usunięty przez autora
@Hamza: To jest rozwiązanie.
@Wextor: Chciałem, ale on nie chciał. Uparł się, że robi w C++ :D
@AtakObcych: Aktualnie nie. Nie ma sensu. Na mirko co nowego czasem wrzucę :) Choć może kiedyś założę devloga, jak będę trochę więcej ogariał.
@MiszczProVV: Od 2 miesięcy Java, od 2 tygodni Unity.