Wpis z mikrobloga

@tylkoniechori: Powiedziałem w warsztacie, że przewody mają być miedziane (tak mi doradzono na przeglądzie rejestracyjnym), oni mi najpierw powiedzieli, że metalowe, a jak powiedziałem, że miedziane to koleżka przytaknął.
@mattcabb: Zakładam, że nowy płyn hamulcowy, płukanie i odpowietrzenie są w cenie, bo z tego co czytałem jest to konieczne po wymianie przewodów. Części obstawiam, że nieoryginalne.
@gumol: tak samo. Przewody za drogo. Ja sam wymienialem na miedz - koszt przewodow to jakies 80 zeta. Wiec wydaje mi sie ze ze dwa razy za drogo policzyli
@tylkoniechori: @skowyr: @Mn1ch: @mattcabb: Za wymianę sprzęgła wołają 1140 zł (1400 zł brutto). Sami zasugerowali, że trzeba zrobić. Też za dużo?

PS. Dodam jeszcze, że ceny, które Wam podałem to ceny netto. Na FV miałbym ceny brutto, kolejno 900 zł za przewody, 180 za plecionkę i 100 za gumy stabilizatora. W związku z tym, że mam firmę to VAT dostanę z powrotem z Urzędu Skarbowego, więc nie uwzględniłem
@gumol: sporo, sprzeglo jak patrze komplet to okolice 300-400zl. moj mechanik za samo zdjecie skrzyni bierze 250zl, a poza tym niewiele wiecej do zrobienia jest. razem z czesciami nie powinno przekroczyc 1000zl.
@gumol: przewody drogo reszta ok. Jak cena to pełen serwis hamulców (wymiana, czyszczenie) wraz z częściami i płynem to jakoś ujdzie, ale da się zrobić taniej, a dobrze.

Za wymianę sprzęgła wołają 1140 zł (1400 zł brutto)


@gumol: w ASO da się taniej. Co to za warsztat?
@gumol: powiem tak - cenami aspirują do poziomu ASO, pewnie znajdziesz kogoś kto weźmie 2/3 ich cen, a zrobi robotę porządnie i nie mowie tu o jakimś panu Zenku tylko o normalnej firmie z fakturami i w ogóle, na dobrych częściach. Czy można powiedzieć, że naciągają, to nie wiem, ceny są wysokie, ale nie z kosmosu, sprzęgła nie widziałem.