Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/niebadzogrem_k5UHcLXvOz,q60.jpg)
niebadzogrem +211
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/69dcb0b73589885c5bbde7f7855c63b3426dd69ea2e85b63b34d4721f04e4feb,q60.jpg)
SzymonXes +77
No więc prawdą jest, że wczoraj popiłem. Co prawda nie z Olką, tylko ze znajomym. Trzeźwiałem w swoim łóżku. Kluczowa usługa w firmie się wywaliła o 19. W umowie (o pracę) mam podane dni i godziny 8-16, poniedziałek - piątek, nic o nadzwyczajnych sytuacjach. Ale team leaderka, której od dawna nie traktuję poważnie, zawsze musi się zfajdać. Ciekawe za którym razem dotrze do niej, że do mnie jednak po godzinach i w
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/62921d83321bce5b9505389b12244aaf1c4303ea6be02b30cc9153d1084760a5,w150.jpg?author=SzymonXes&auth=dee1196a174d94381a4ca01a46149f12)
Wszystkie zamawiałem 25.08. Jedna ma jeszcze 10dni ochrony a druga 19, choć już teraz wiem, że nic z tego nie będzie. Trzecia rzecz ma 16dni ale już sypią się feedbacki na 1 gwiazdkę, że oszust i nie wysyła (rękawiczki za 0,07$ :D). Wszystkie rzeczy które zamawiałem, tego dnia przyszły mi już duużo wcześniej, a dodatkowo sprzedawcy kompletnie nie odpowiadają mi na moje zapytania. Trackingi oczywiście fejk.
Czekać dłużej, czy walić open dispute od razu?
#aliexpress
już mnie denerwują te 'aukcje" wiszące mi w Awaiting delivery i nie wiem czy powinienem jeszcze czekać czy disputować
Wal dispute, nie ma na co czekać,