Mam 2 monitory Iiyama E2481 - TN 1080p@60. Trzeci, stare (6-7 lat) LG 22" chce wymienić. Pomysły poniżej:
- 3ci taki sam, ~700zł Iiyama E2481
- 1080p 120/144Hz
- 27" IPS (AMVA AMHA nie znam się na tym) znalazłem że ten Dell jest najlepszy
Komputer wykorzystywany do szeroko rozumianego marnotrawienia czasu + czasem jakiś photoshop ale nie zależy mi na odwzorowaniu kolorów - bardziej na ciemnej czerni, braku smużenia, niskim ms (czas reakcji). Monitory mam wszystkie na siebie, więc kąty są mniej istotne.
Nie ukrywam że chciałbym 27" jako że, według mnie, ten rozmiar to sensowny max wielkości monitora, i przyszłościowe rozwiązanie (kiedyś pewnie i tak 2x albo 3x 27") - i jak 27" to tylko IPS - sama zmiana 24" na 27" to za mało, musi być jeszcze jakiś aspekt "lepszości" żeby było to dla mnie sensowne, więc 27" TN odpada. Z drugiej strony lubię jak wszystko do siebie pasuję, i 3cia Iiyama to taka wisienka na torcie.
Pytanie oczywiste, brać 27" i kiedyś wymienić resztę czy jeszcze zostać (najbliższe 1-2-3-4 lata) na 1080p?
@AleCzemu: 2715 porównują do 2713 jako że to upgrade i o obu się wypowiadają pozytywnie, mimo że w tonie 'jest dobrze ale może być lepiej" o monitorze za 2k pln... z ciekawości, jak z jakością obrazu przy tej wielkości?
@borntobewild: jak odkupisz ode mnie te dwa co mam ( ͡°͜ʖ͡°)
@kinky_savage: no ładny setup :) ja sam wyżydziłem dwa 2415 i nie mogę zrobić nic innego jak polecić. Kupując większe musisz brać większą rodzdzielczość. Moim zdaniem 1080p dla monitora to maks 24 cale. A takie gadanie zawsze jest dopóki ktoś nie musi wyciągnąc z kieszeni kasy na monitor za 2k :D Nie robisz profesjonalnie grafiki to jeden ch.
@borntobewild: jbc to nie moje (mam ładniej ofc xd) tylko u mnie 27" stałby z lewej, dwa dodatkowe monitory mam po prawicy i bardziej prawicy i mogło by dziwnie wyglądać (gram na jednym) 27" ofc 1440p