Wpis z mikrobloga

Hej, wkurzył mnie pewien sklep ostatnio i chciałbym się tym z Wami podzielić i przy okazji zapytać (przez internet zamawiam sporadycznie ale wcześniej się z tym nie spotkałem) czy takie sytuacje się Wam często zdarzają.Firma to redcoon, zamowiłem u nich dwa pady za pośrednictwem ceno. Wszystko ładnie spoko, płatność z góry bo paczkomat, czekam grzecznie na realizacje i jeb! mail, że moje zamówienie czeka a wysłke i podsumowanie: 1x pad takiiowaki. Wielkie wtf i maila klepie wtf? redcoon co się tu #!$%@?? zamówiłem dwa, zapłaciłem za dwa a wysyłacie jednego? odpisali jakoś po 16 (czyli po kilku godzinach), że sorry jebneliśmy się nasza wina wyślemu drugą paczką jutro. No spoko, wybaczam wszak ludzi nieomylnych nie ma. Ale następny dzień zbliża się 13 to klepie kolejnego majla co z moim padem, że zależy mi na czasie, poza tym dali dupy za pierwszym razem to za drugim mogliby się bardziej postarać. Odpowiedź znów po 16 (to chyba ich praktyka, żeby już nic nie wysyłać w razie co tego samego dnia), że sorry Anon Twojego pada nie ma na magazynie w przyszłym tyg mamy dostawę to wyślemy. no #!$%@? ale dobra przeczekam. I tak mija kolejny tydz. poniedziałek, wtorek, środa i kolejnego majla piszę, bo może zapomnieli o mnie. I odpowiedź że sorry ale zamówienie dotrze w ciągu 5 dni do nich na magazyn i czy dalej chce czy nie. to kalkuluje, że w przyszłym tyg, zanim wyślą to kolejne ze dwa dni i ze dwa dni na dostawę trzeba czekać no to #!$%@? prawie 2tyg, klepie maila, że chce zwrot hajsu. Dobra spoko dziękujemy za maila zwrócimy Ci siano anon i sorry za problemy. No i czekam tydzień ale myślę, że mają 2tyg na zwrócenie to #!$%@? tam poczekam w międzyczasie wystawiłem opinię na ceneo z opissem takim jak tu i następnego dnia dostaję maila od ceneo, że sklep mnie prosi o anulowanie opinii. No #!$%@? za co? dali dupy, zmarnowałem przez nich 2 tyg ( dlatego nie zamawiam przez neta bo nie lubię czekać nawet dwóch dni) i mam anulować? Uzasadnienie, że ciągle starają się podnieść jakość usług. No spoko ale coś kiepsko im to idzie. Dziś (8 dzień od info, że zwrócą mi kasę) dostaję maila żebym im wysłał nr konta swój, żeby mi mogli zwrócić. Serio bulwo? 8 dni pisaliście do mnie maila z prośbą o podanie numeru konta? Nie ma to jak dać ciała po całości i jeszcze przedłużać wszystko ile się da. Na kasę pewnie też poczekam jeszcze z tydzień ale spoko. Nie wiem czy to częste w innych sklepach internetowych ale ja się nigdy z czymś takim nie spotkałem
#gorzkiezale #sklepyinternetowe