Wpis z mikrobloga

@CygaroZwasem: będą, tu się od lat nic nie zmienia. problem może być przy użytkowaniu uchwytu Sram, bo przy E500 trzymał ciasno, ale już przy E1000 jest delikatny luz. sprawdzałem na kilku egzemplarzach i na każdym to samo, musiałem przykleić kawałeczek gumy do uchwytu.
@Francuski_Mistrz: 520 - 1300 zł, 1000 - 2000 zł, 810 to model schodzący. 520 z mapami byłoby idealne, ale pewnie nie zdecydują się na taki krok. mi mapy są potrzebne, więc kupiłem 1000. jeśli ktoś szuka urządzenia stricte treningowego 520 będzie lepszym wyborem.
@fixie: Trochę śmieszne, bo mówimy tu o funkcjonalności, którą posiada każdy smartfon za 250zł, a garmin za 1300 tego nie ma :-) Podejrzewam, że wynika to tylko i wyłącznie ze strategii firmy, właściwie rozchodzi się tylko o brak slotu na kartę, bo szczątkowe mapy można przecież wgrać, jednak nawigacja to jest dość przydatna funkcja kiedy jedzie się w nowe miejsce, lub robi nową trasę.

Wychodzi na to, że idealnym urządzeniem będzie
@CygaroZwasem: jeśli chodzi Ci o to, co jest wgrane fabrycznie to są to mapy z grupą inwalidzką (; niby można wgrać inne, ale tylko niewielki obszar. no i brak temu normalnej nawigacji.
@fixie: wgralem dokładnie to samo co jest w edge 1000. Da się wgrac obszar 400 km. Jedyna, ale istotną różnica jest to, ze 520 nie będzie mnie nawigowac do celu komunikatami typu: skrec w lewo, skrec w prawo itd.