Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert: Cumple, nikt nie potrafił mi pomóc z ponowieniem wniosku o przeniesienie numeru, W jednym salonie nie działał system. W drugim natomiast chcieci ponownie podpisywać umowę. Straciłem całkowicie nadzieje, że zostane z moim numerem i pogodziłem się z przyjęciem nowego, z początkiem 501. Gdy na mojej skrzynce pojawił sie mail, że jak zaktualizuje, to mam odpisać na wiadomość i wystarczy. W sms miałem się kontaktować z konsultantem. Trochę sprzeczne dane.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@penguin: Salon jest miejscem sprzedaży, salony firmowe mogą wykonać większość zleceń jednak nie wszystkie. W przypadku zamówienia przez internet/telefon główną obsługą zajmuje się BOK dostępne telefonicznie oraz mailowo. Zwykle polecamy kontakt telefoniczny, gdyż najszybciej i najłatwiej przekazać szczegóły. W Twoim przypadku salon był tylko miejscem odebrania przesyłki, która jest dostarczana na takiej samej zasadzie jak do domu.
  • Odpowiedz