Wpis z mikrobloga

@dzeksondzekson: dziś przemarzłam czekajac na 107 na Królewskiej i spowrotem na Bartyckiej to samo. Opóźnione po 7 i 9 minut (a w rozkładzie jeździ co 15 ! )
Tak, napisz do ZTM, nie dostaniesz nic za to poza wyrazami ubolewania nad sytuacją może, ale nie komunikując problemu też nic nie zyskasz. Wystarczy mail przez stronę.

ps. opóźnienia poza oczywiście (nie)spodziewanymi korkami wynikają też z przetrzymywania autobusów na przystankach, bo ktoś biegnie
@dzeksondzekson: Twoje myślenie jest inwalidą, bowiem jeden kierowca może jechać bardziej dynamicznie i sprytnie od drugiego. Dodatkowo masz do tego sterowanie ruchem (światła, ręczne) i samą sytuację na drodze.
@dzeksondzekson: Mam podobny problem, jakoś od wakacji. Bardzo często już kilka przystanków od pętli (!) w godzinach prawie wieczornych (!!) autobus przyjeżdża spóźniony 5-10 minut albo i w ogóle muszę czekać 15, aż przyjedzie następny zgodnie z rozkładem. Nie pisałem w tej sprawie do nikogo, bo i tak zapewne nic z tym nie robią, szkoda czasu, lepiej się wyżalić na mirko i poważnie pomyśleć nad swoimi czterema kółkami.
@dzeksondzekson: mam to samo, odjeżdżam z przystanku w okolicach Mordoru do metra codziennie, gdzie formalnie 3 autobusy jeżdżą co 5 minut każdy z nich - zgodnie z ich rozkładem, a czasem muszę czekać z 30-40 minut zanim jakikolwiek się pojawi (gdzie to nie godzina na korki w mordorze, a trasa tych autobusów to raptem 10-15 przystanków) ( ͡° ʖ̯ ͡°)
ja tego nie rozumiem, przecież autobusy wyjeżdżają z zajezdni w równych odstępach, to nawet jeśli jeden autobus będzie opóźniony przez wykopy, to inne też powinny być opóźnione i mimo to przyjeżdżać w regularnych odstępach czasowych.


@graczznumerempierwszym: Nie zawsze. Do mnie czasami 3 autobusy linii 520 przyjeżdżają w ciągu 2 minut, a na rozkładzie jeżdżą co 10 minut. Wystarczy, że drugi kierowca przejedzie na czerwonym świetle i może mieć 5 minut przewagi
@Kajakiem_przez_Tybet: w takiej sytuacji interweniuje ZTM: (1) dyspozytor dzwoni do kierowców i pyta się o zapełnienie (2) gdy jest taka możliwość to pierwszemu i drugiemu kierowcy karzą wypuścić wszystkich pasażerów na następnym przystanku, mówiąc im że zaraz będzie następny z wolnym miejscem 520 (3) zawracają dwóch pierwszym aby jechali od środka trasy w przeciwnym kierunku. Dzięki temu autobusy znowu są mniej więcej równomiernie rozłożone (a czasami po tych czynnościach będą zgodnie