Wpis z mikrobloga

Mirki, jaki #rower sobie kupić kiedy nie lubie jeździć po drogach publicznych, ale nie jezdze tez po jakiś górskich trasach? Nie chce typowego górala z szerokimi oponami, #szosa jest fajna, ale za bardzo sobie cenie swoje zycie zeby tym jezdzic po moim miescie i okolicach. Chciałbym coś na lesnie trakty i utwardzone sciezki (bez kamieni i konarów) ktorych mam sporo, ale nie chce takiego typowego trekingowego roweru (tak to sie nazywa?) z koszykami i dziwna pozycja za kierownica. Chciałbym szose która da sie jezdzic nie tylko po asfalcie, czyli #przelaj tak? Tylko jak wygooglalem to sa jakies kosmiczne ceny, ja tak max 3k bym chcial dac bo i tak ukradno
  • 9
@ovonel: Co do tego accenta patrz niżej.

#przelaj jak najbardziej, a jak cię w stronę szosy kręci trochę (baranek, sportowa pozycja, lekki, bez amorów) to już na pewno, albo jakiegoś gravel bikea, tylko zależy, bo gravelem nazywają różne rowery, a ja mówie tutaj o takim CXie (przełaju), który jest bardziej ucywilizowany, czyli do jazdy użytkowej, a nie nastawiony 100% na zawody, często w takich są np. dodatkowe klamki hamulcowe w chwycie
@ovonel: no to ja polecam przełaj tylko z większymi tarczami z przodu tak jak ja mam. Bo i po asfalcie się fajnie płynnie. Też jeżdżę rekreacyjnie
@shusty: W sumie to wcześniej tylko obiło mi się o tych gravelach i myślałem, że na pierwszy rzut oka będzie wyglądał jak standardowy przełaj z delikatnie inną geometrią, ale takiego brzydala jak ten anyroad to się nie spodziewałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@danielz_: Mnie też się nie podobał chociaż na żywo lepiej wygląda niż na zdjęciach. Zdjęcia ogólnie coś przekłamują, bo mam za to gravela Revolt 1 wyrwanego fuksem za prawie pół ceny i ta rama zdecydowanie nie rzuca się tak w oczy jako sloppingowa. A sam rowerek miodzio, wiele nie zauważam różnic do CXa i w sumie sprzedawca i ja go nazywam przełajem, bo po przełajach nim jeżdżę, a większy zakres przełożeń