Wpis z mikrobloga

Mam do #reklamacja #sj4000 wifi kupione na #banggood. Uszkodzony mikrofon, nagrywa, ale BARDZO cicho. Napisałem maila jak kazali, nie było odzewu przez 5 dni. Więc złożyłem reklamację na #paypal. Nagle mam odpowiedź na zgłoszenie i chcą żebym im odesłał na naprawę. Ok wyślę, załóżmy że naprawia. Jednak termin na reklamację paypal na pewno minie. Paypal na pewno odrzuci reklamację, bo sprzedający chce to naprawić. Czy jeśli nadal będzie mikrofon zły, ponownie będę mógł to zgłosić paypal ? Czy odesłać im to całe kompletne i prosić o full refund póki mam czas? Zaznaczam że nie chcę oszukiwać - mieć kamerę i refund :)
  • 6
  • Odpowiedz
@MichaelT128: aaa do 17 października mogę to przekształcić w roszczenie. Co będzie po tym terminie ? Sprór cały czas będzie trwać i co dalej ? W razie czego kasy nie odzyskam?
  • Odpowiedz
@czaq: Chodzi o to, że te kamery tak mają i nic z tym nie zrobisz. Chyba to ich słaby punkt kiepskie mikrofony.

Jeszcze może ktoś napisze kto ma z Mirków jak u niego się sprawuje. U mnie jak pisałem jest to samo. No i u gościa co testował na YouTube. Więc wygląda na to że nic nie wskórasz wymianą gdyż oryginalnie te mikrofony są takie.

Jedyne rozwiązania jak już pisałem to
  • Odpowiedz
@czaq: Ostatnio zrobiłem z ciekawości kilka testów właśnie tego mikrofonu - przy normalnej rozmowie najlepiej wypadło nagrywanie bez żadnej obudowy, ale "najlepiej" to i tak za dużo powiedziane.
Poniżej fajny test z bębnami i ta kamera niestety też tak nagrywa.
Ten mikrofon jaki tam jest, jest bardzo słabej jakości, więc pozostaje jedynie wlutowanie gniazda 3,5 mm i mikrofonu, albo zakup rejestratora dźwięku pokoju zoom h-1.
F.....7 - @czaq: Ostatnio zrobiłem z ciekawości kilka testów właśnie tego mikrofonu -...
  • Odpowiedz