Wpis z mikrobloga

@Jofiel: ogarnę jeszcze te goodrige dzięki. a te cale wezmoto nadają się do stuntu? bo juz przerabialismy takie nieprofesjonalne no i nie dają rady jak sie wali stopale :/
@Stitch: Są na tym samym poziomie jakości materiałów i wykonania co H i G. Osobiście nie mam z nimi doświadczenia, kumpel dopiero co założył latem nowe od nich do zx10r i dają sobie świetnie radę. Więc przymierzam się do zakupu. Stąd i moje znikome ale jakieś tam informacje :] Bo znjajomy, który robi dla Hell nie ma #!$%@? czasu by mi zmontować :/
@Jofiel: kurcze fajnie by było jakby w stuncie też się sprawdzały, na drogowych warunkach wiem dadzą sobie rade bankowo, tamte też dawały, no ale.. Poszukam jakiegoś info na ten temat, dzięki :D

@xcxe: jak masz mocne hamulce, spanikujesz i wciśniesz od razu na maxa przy zimnych oponach albo na mokrym, to żaden problem. Po prostu warto wiedzieć, niż założyć, bo w internetach pisali, że oplot taki dobry, a potem przekonać się samemu, że takie rzeczy wpływają na charakterystykę hamulca.
@xcxe: chodzi mi dokładnie o uślizg koła (przynajmniej częściowy) podczas hamowania. Hamować należy progresywnie, czyli nie od razu na max, a przewody w stalowym oplocie mniej wybaczają taki błąd jak zbyt gwałtowne wciśnięcie dźwigni, zwykłe trochę wygładzają gwałtowne skoki hamulca, więc hamulec z jednej strony jest słabszy dla kogoś kto wie co robi, ale z drugiej przyjaźniejszy dla żółtodzioba.