Wpis z mikrobloga

Gram w tego cs'a i mam wrażenie jak pewnie wiele osób, że system dobierania graczy na MM można ulepszyć. Najbardziej denerwujące jest to, że ja mając ~1000h na steam gram mecz przeciwko osobom, które mają 30-50h..., a wiadomo, że to albo smurf albo odpał. Uważam, że ilość przegranyh h powinno być brane pod uwagę tak samo jak rangi. A dwa cheaterzy... Zamiast ich banować lepiej by było, gdyby mogli grać dalej, z tym że dobierało by im tylko innych cheaterów, a oni nawet by nie wiedzieli, że valve już nad nimi pracuje ( ͡° ͜ʖ ͡°). A tak, dostanie bana, kupi odrazu nowe konto i tak w kółko... Co myślicie o takich zmianach?
#csgo #steam #vac
  • 33
@fractiioN: Ale nie chodzi mi o to, żeby 700h grało z 700h itd. Tylko, żeby była bariera np. 200 czy 300h i już. Wolę poczekać 2min dłużej na mm i zagrać normalnie niż grać raka 40min. W 1.6 za czasów mixy.pl o wiele dłużej się czekało, a mecz się kończył czasem nawet po 3 rundach ;).
@only: @galeczek: Ale jak to zrobisz? Do okolic le ogarnięta osoba wbije rangę w 30-40 meczy max. Taki suprim i ge już ma takie ograniczenie i nic kompletnie nic się nie zmieniło ;p
@boniedydy: Niekoniecznie, a tak dobiera wszystkim. Z resztą z czasem ich sytuacja by się poprawiła. Po za tym nie widzi mi się jakoś, żeby ktoś ~100h grał choćby jak dmg.
@fractiioN: No to by nie zagrali, ewentualnie dobrało by drugą podobną drużynę i wtedy system mógłby nawet dobrać takiego 30h lema przeciwnikom.
@boniedydy: i to jest pewnie główny powód, przez który tego nie wprowadzą. Volvo ma w dupie graczy którzy mają przegrane 1000+ godzin, i tak będą dalej grali. Dla nich liczą się nowi gracze, bo to dla nich kasa.