Wpis z mikrobloga

Trochę #cebuladeals, ale słaby, a na dodatek zrobiło mi się szkoda Chińczyka ( ͡° ʖ̯ ͡°)

1. Zamów koszulkę na #aliexpress za 10 dolanów
2. Otwórz przesyłkę i zorientuj się że zamiast 100 cm w cyckach ma 88 cm
3. Pisz Chińczykowi że: big problem, big error 12 cm, horrible mistake, to small for your europan friend
4. Otwórz spór, zażądaj full refund i zaznacz że nie odeślesz
5. Chińczyk nie loguje się przez 5 dni na stronę
6. Dostajesz full refund z automatu
7. Miej wyrzuty sumienia, że może Chińczyk umarł, albo miał wypadek i dlatego się nie zalogował

Jestem za wrażliwy na robienie zakupów w interenecie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 16
@Jordandc: @Wirtuoz: Czo mam zrobić cumple serdeczne, jak kupiłem koszulkę według deklaracji samego chińczyka 100 cm +/- 2cm error, a mi wysłał 88 cm ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pomierzyłem wszystko dokładnie, żeby nie było lipy z ich asian size, przejrzałem jego tabelki na aukcji jakie sam zrobił, 100 cm w cyckach byłoby idealnie... ale mi wysłał 88 cm. Gdzie był mój błąd?

@Jordandc: Myślę że ty się bardziej kompromitujesz, zgłosiłem kulturalnie swój problem sprzedawcy, miał 5 dni na to by się do tego ustosunkować i zaproponować mi jakieś rozwiązanie sytuacji. Niestety nie zrobił tego z jakichś powodów. Martwię się o niego, że być może mu się coś stało, ale nie mogę nic poradzić na to że z automatu dostałem full refund bo tak działa aliexpress, a on akurat zaniedbał swoje obowiązki przez 5