Wpis z mikrobloga

@ludzik: Pół mojej firmy programuje w tym czymś. Robi się w chmurze, w języku w stylu java 4 bez wielu podstawowych funkcji do którego nie ma żadnego sensownego IDE. Pomimo wielu niedogonień, praca jest całkiem efektywna. Szefostwo chciało mnie przebranżowić na to, ale po 2 mcach zmienili zdanie więc mam jakieś tam pojęcie. Ogólnie, jak ktoś chce całe życie klepać CRMy to polecam.
@grzech_u: Dokladnie taki sam mam wywieszony w pracy obok biurka ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wcale nie jest takie zle, masz jezyk Apex(uproszczona Java), do zapytan SOQL/SOSL, do stron VisualForce i jeszcze sporo innych rzeczy, a wszystkich zarzadzasz w jednym miejscu, bez #!$%@? sie z milionem frameworkow jak w Javie czy innym jezyku.
@grzech_u:
"Tam gdzie zaczyna sie Sharepoint / Salesforce tam konczy sie programowanie"

@ludzik: To nie framework ale ogromna platforma do crm i innych #!$%@?. Mam nie przyjemnosc czasem tam zagladnac i nie polecam.

1. Brak logowania historycznego. W sensie trzeba jawnie zadeklarowac "Hej sharepoint bedziemy teraz robic blad i chcemy zebys to zalogowal ok ?"
2. Konsultanci ktorzy naklepali tysiace lini unmaintanable big ball of mud
3. Limiti requestow wewnatrz