Wpis z mikrobloga

Unity Cloud Build +5 do produktywności. Nie trzeba już stawiać Jenkinsa.


@sathra: zapamiętaj, że chmura to po prostu "komputer kogoś innego".
I czekaj na produktywność jak padnie net albo ichnia chmura ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@M4ks: W sumie od zwykłego serwera rozwiązanie cloudowie opiera się na znalezieniu najbliższejj maszyny. W grę wchodzi replikacja danych między węzłami. Z punktu widzenia użytkownika, nie ma żadnej róznicy, poza teoretycznie szybszym dostępem.
  • Odpowiedz
W sumie od zwykłego serwera rozwiązanie cloudowie opiera się na znalezieniu najbliższejj maszyny. W grę wchodzi replikacja danych między węzłami.


@regis3: Ty mnie o chmurach nie ucz cumplu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Coby nie było - to zawsze jest serwer, zwykle jest czyiś no i masz mnóstwo przeszkód po drodze (chociażby lokalny internet)
  • Odpowiedz
@M4ks: Tak tylko mówie :) Ogólnie rozwiązania cloudowe to faktycznie 90% marketing a 10% realna korzyść dla usera. Wszyscy mają teraz dane w chmurze a tak naprawdę korzystają głównie z jednego węzła tej chmury.
  • Odpowiedz