Wpis z mikrobloga

@bubel-: Zastanowiłeś sie nad tym ile czasu gość prowadzi sprzedaż, a co za tym idzie ile takich takich telefonów/maili odebrał? Ludzie (kupujący) tez potrafa mocno irytować i moze został potraktowany z góry, tym bardziej ze ewidentnie jest napisane:
NIE SPRZEDAJEMY CZĘŚCI W KOLOR
ELEMENTY NADAJ Ą SIĘ DO PONOWNEGO LAKIEROWANIA
(proszę nie dzwonić i pytać o KOD lakieru)

A co za tym idzie zderzak do poprawek.
Popatrz na to z
  • Odpowiedz
@zolwik89: Zgadza się, ale mając takie nastawienie do klientów chyba nic nie zyskuje a tylko traci. Zderzak mógł być też uszkodzony (wgniecenie, pęknięcie). Na jednym, frontalnym zdjęciu niewiele widać, tym bardziej, że w zderzaku odbija się światło.

Moim zdaniem nawet jeżeli by dostawał 500 maili o kolor (tata akurat o to nie pytał) to powinien na każdy odpowiedzieć kulturalnie, albo sobie jakaś pastę przygotować. Nie podoba mu się praca to
  • Odpowiedz
Dodam jeszcze, że na maila odpisał po nieco ponad godzinie z telefonu (podpis Wysłane z iPhone'a), nikt go do tego nie zmuszał a jeżeli coś mu się nie spodobało to mógł spokojniej odpisać jutro, prawda?

@zolwik89: Jasne, ale jak jesteś sprzedawcą w sklepie to za takie coś można nawet wylecieć. (wiem, bo mój różowy pracował) I nie zmienia to faktu, że jego zachowanie było nieodpowiednie.
Patrząc na jego podejście do
  • Odpowiedz