Wpis z mikrobloga

Mireczki potrzebuje pomocy.

Szukamy sprzętu do biura, potrzebujemy następujących rzeczy:
1. Bezprzewodowy #projektor Full HD - wypatrzyłem coś takiego i zastanawiam się czy nei ma jakiejś tańszej lub bardziej opłacalnej wersji w tym przedziale cenowym: http://www.amazon.co.uk/BenQ-W1070-Wireless-Full-kit/dp/B00ON2VG4K/ref=sr_1_10?ie=UTF8&qid=1441287481&sr=8-10&keywords=projector+wireless+full+hd

Chciałbym też coś gdzie nei bedzie problemu potem załatwić lampy jeśli będzie konieczna.

2. Drukarko-skaner laserowy - kolorowy. Najlepiej podobnie z możliwością podpięcia do Wi-Fi. Może to być takie duże Xero A3 - ale wtedy celujemy w coś używanego - znacie jakieś dobre modele, które można tanio serwisować (tonery etc.) i polecicie coś? Jestem kompletnie zielony w tym temacie - najlepiej do max £500-600

3. Dobry laptop do £500, może być od @naprawalaptopow jesli jestescie w stanie zaoferowac mi cos z dobrą kartą graficzną (czyt. nie Intel), najlepiej 17" i przedłużoną gwarancję ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Będę wdzięczny za linki do sklepów w #uk ale modele i ogólne opinie zawsze się przydadzą :)

#drukarki #drukarka #biuro #praca #komputery #niewiemjaktootagowac #laptop #laptopy
  • 17
2. Drukarko-skaner laserowy - kolorowy. Najlepiej podobnie z możliwością podpięcia do Wi-Fi. Może to być takie duże Xero A3 - ale wtedy celujemy w coś używanego - znacie jakieś dobre modele, które można tanio serwisować (tonery etc.) i polecicie coś? Jestem kompletnie zielony w tym temacie - najlepiej do max £500-600


@sorek: Szukaj czegoś od Brothera. Tonery i bębny bardzo tanie.
@sorek:Tak jak pisał @Czipsu polecam urządzenia Brothera sprzedaje je od 6 lat dla moich klientów, jeśli chodzi o urządzenia wielofunkcyjne laserowe bardzo mała awaryjność, dobra wydajność, prostota obsługi, jeśli chciał byś używać zamienników a nie oryginałów to polecam zamienniki TF1, nie niszczą urządzenia i rzadko się trafiają uszkodzone.