Aktywne Wpisy
teslamodels +240
Mój największy życiowy sukces to brak gówniaków.
31 lat zaraz idę spać i bez problemów pośpie do 14.
Żadnego gówniaka nie będę musiał zawieść do szkoły.
Do tego brak kobiety i zbędnego #!$%@?.
Dużo tu osób które chcą być w związku, ale biorąc pod uwagę plusy i minusy przeważają minusy.
Dobra dosyć #!$%@? pora spać bez problemów
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
31 lat zaraz idę spać i bez problemów pośpie do 14.
Żadnego gówniaka nie będę musiał zawieść do szkoły.
Do tego brak kobiety i zbędnego #!$%@?.
Dużo tu osób które chcą być w związku, ale biorąc pod uwagę plusy i minusy przeważają minusy.
Dobra dosyć #!$%@? pora spać bez problemów
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
alverini +200
Panowie, nie oszukujmy się. Nowe Cities Skylines technologicznie to fuszerka. Badziewie. Bubel. Jak można, wziąć pierwszą, wybitną część, dodać drzewko rozbudowy i żądać 200zł. *patrzy się na smokowskiego* Bo ja tego nie rozumiem. Bo ja tego Panowie nie rozumiem. Mam GF 4080 ti z i9 i mam 15 fps w menu. *podnosi głos* No ludzie. A wychodzi Colossal Order i mówią, że ich celem jest 30 fps. Czuje się oszukany. Zdradzony. Sprzedany.
tak sobie od pewnego czasu dłubię moją wspaniałą grę w #unity3d posiłkując się do tego różnymi przykładami itp, mam już część funkcjonalności ale często przychodzą mi do głowy nowe rozwiązania, spore zmiany w skryptach itp. Stąd mam pytanie następujące: Czy istnieje jakiś zbiór "dobrych praktyk" dotyczących tworzenia samego prototypu gry. Co powinno być wyrzucone do oddzielnych skryptów, a co można z dużym spokojem zostawić. W wielu projektach natykam się na oddzielne skrypty w stylu game manager, inventory manager i sam nie wiem co o tym myśleć, szczególnie że tak jak napisałem na początku - dużo rzeczy się zmienia. Czy moglibyście polecić mi jakąś literaturę na ten temat? Może być ENG. Z góry dzięki.
#gamedev
@Edit: A z takich "poważniejszych" rzeczy od filmików na yt mam coś takiego w zakładach: Link
Jeszcze tego nie czytałem, ale patrząc na spis treści, to może zawierać ciekawe informacje na temat game designu.
@fuuYeah: Strasznie nie lubię video tutoriali ale faktycznie - zapomniałem że informacji o Unity można szukać na stronach Unity :) Dzięki za info.
@Mithras: Zobacz Extra Credits - wczoraj po obejrzeniu kilku filmów zrobiłem zdecydowany down-size pomysłu.