Wpis z mikrobloga

#orange
@OrangeEkspert:
Ze względu że nie dostałem odpowiedź przez telefon, i wiadomość tutaj od Eksperta pisze tutaj:

Sprawa wygląda tak iż dnia 12.08.15 zgłosiłem awarię usterki Neostrady (co wiąże się z brakiem internetu, TV i telefonu), okazało się że była to awaria masowa, która została usunięta z tego co wiem w ciągu 24h, z tego względu, że nie miałem nadal działającej żadnej usługi dnia 13.08.15 znowu zgłosiłem awarię (tym razem jako indywidualna), i od tego dni nie działa nic, usterka miała zostać usunięta 17.08.15 (dzisiaj się o tym dowiedziałem dzwoniąc do was - dzwoniłem codziennie), i okazało się że usterka zostanie usunięta do dnia 23.08.15 (w co nie wierzę), i ja się pytam czy wy macie tam taki #!$%@? burdel w BOK czy po prostu macie w dupie klientów? z poważaniem niezadowolony klient.
  • 6
@Dlord: To drugie ( ͡° ͜ʖ ͡°) też próbowałem walczyć o swoje prawa i nic. Dostawałem z boku ogólnikowe odpowiedzi lub zostawałem odsyłany do regulaminów
@Dlord: możesz wystosować zgłoszenie o rekompensatę od Orange. Co do naprawy awarii, każda ma swoją kategorię i każda awaria jest z różnych przyczyn. Widocznie to coś poważniejszego skoro się przedłużyło. Pisząc, że usterka zostanie usunięta do 23, a ten jest jutro i w to nie wierzysz to co ktoś ma Ci poradzić ? Po usunięciu awarii po prostu powiedz, że chcesz rekompensatę.
@Mateoo94: no rekompensata na pewno będzie, ale samo od siebie, a usunięcie awarii trwało ok. 10 minut (po prostu technicy nawet nie pojawili się u mnie / koło tej swojej szafy.
@Dlord: Nadmieniamy, że pomimo stałej rozbudowy i konserwacji sieci telekomunikacyjnej nie jesteśmy w stanie przewidzieć i uniknąć wszystkich awarii, dlatego bardzo przepraszamy za uszkodzenia. Zapewniamy, że usterki nie są wynikiem celowych działań z naszej strony, ani przejawem lekceważenia naszych Klientów. Wszelkie zastrzeżenia możesz przekazać naszemu konsultantowi w Biurze Obsługi Klienta, który wprowadzi na twoim koncie odpowiednią reklamację.