Wpis z mikrobloga

@oficer-prowadzacy: po co więc pytasz, jeżeli wiesz lepiej? Albo wymieniaj i nie zawracaj głowy, albo weź na klatę odpowiedź odmowną. Wszystko można zrobić, jak ci jakiś anonim w necie napisze że będzie działać i zrobi się "igła" to polecisz od razu po części?
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy: Można śmiało zakładać. U nas w 1.9tdi 110 założyliśmy jedno masę ponad dwa lata temu i nie ma żadnych problemów. W 90km tym bardziej nie będzie. A tak nawiasem myślałem za w 90 jest jednomasa.
Koszt wymiany, robił znajomy części+robota 650zł.
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy: To nie wiem po co przechodzili na dwu masę. Nie słyszałem żeby ktoś wymieniał skrzynie, nie licząc uszkodzeń z winy użytkownika. Rodzice golfem IV przejechali około 50tyś, na jedno masie i nie ma problemów.
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy:
Akurat pompowtryskiwacze i common rail uzyskują większą moc, niż pompa rotacyjna. Dlatego takie przejście jest uzasadnione poza normami spalin.

Ale po co ładować dwu mas do 90km to nie wiem.

A jeszcze propos dwu masy w swoim 407 wymieniałem około 40tyś temu nowy dwumas za (1300zł), obecnie już zaczyna hałasować, a sprzęgło oszczędzam. Żebym wiedział że tak będzie sam był założył jedno mas(600zł)
  • Odpowiedz
@Xamil:
Doczytałem i ponoć 1.9 TDI AGR miał montowaną dwumasę od numeru silnika AGR100001 wzwyż (czyli mój najwyraźniej już ją ma).

@nokio:
Raczej nie, skoro w tej samej wersji silnika montowano też jednomasy.
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy: najsłabszy 1.9 na pompowtryskach miał 101km
Jeśli nie chcesz ostro modzić silnika, to po co zmieniać?
Z czasów kiedy miałem golfa IV (ALH) orientuję się, że przy jednomasie jest inne sprzęgło i docisk, można wziąć cały zestaw z 1.9sdi
  • Odpowiedz