Wpis z mikrobloga

Marketing - Volvo robisz to dobrze


@modnak: Taa... Następnym razem przy wyborze samochodu będę brał pod uwagę osiągi, bezawaryjność, wykonanie, cenę i to czyj stażysta lepiej śmieszkował na fejsie.
  • Odpowiedz
@wdowapotedlarzu: koszt niewielki a już od kilku osób w pracy słyszałem o akcji. Wystarczy że kilku osobom dzięki tej akcji przypomni się że istnieje taka marka jak Volvo i dopisze jej modele do swojego porównania.

Podobną sytuację miał mój znajomy jak szukał auta do firmy. Chodziło o tani i niewielki samochód do kręcenia się na krótkie dystanse dla przedstawiciela. Pod uwagę były brane Clio, 206, C3. No i oglądamy mecz jakiś,
  • Odpowiedz
@wdowapotedlarzu: widzisz, Ty się znasz, ale jest ogromna część odbiorców, która nie leci na osiągi, tylko przede wszystkim na wizerunek marki. I tu właśnie wkracza marketing. Jednym słowem, operacja Volvo to #!$%@? majstersztyk #pdk
  • Odpowiedz