Wpis z mikrobloga

Pierwszy raz pierwszy w życiu dokonywałem przedłużenia umowy w sieci #plusgsm za pośrednictwem sklepu internetowego plusa i powiem jedno jest to k---a droga przez mękę. Najpierw zapewniają, że kurier dostarcza przesyłkę po 18, później dzwoni kurier i oświadcza, że to jakaś kpina bo on pracuje do 17. Kolejny telefon do plusa, o co tu chodzi i dlaczego wprowadzają w błąd. Podanie nowego adresu dostawy, okazuje się po tygodniu, że kurier K-EX jednak nie dostał od #polkomtel informacji o przeadresowaniu, kolejny k---a telefon do sklepu #plusgsm dlaczego nie wysłali infa o przeadresowaniu, jakieś badziewne, czytane z kartki przeprosiny, że już k---a na pewno K-EX dostanie informację o zmianie adresu dostawy. No k---a mać, ja nie jestem hujem do bicia aby wydzwaniać od jednej firmy do drugiej i wyjaśniać ich wewnętrzne sprawy. To jest k---a właśnie zamawianie usługi w XXI w. przez internet w Polsce. Noż k---a mać, jak pracowałem w swoim czasie w obsłudze sklepu internetowego to obsługa klientów była tak zajebista, że klienci osobiście przyjeżdżali dziękować za fachowość, a tutaj w #plusgsm i #kex, mają człowieka za k---a telefonistkę i sekretarkę w jednej osobie. Nigdy k---a więcej. #gorzkiezale
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach