Aktywne Wpisy
ChamskoCytuje +711
Ehh czemu ludzie nie optymalizują swoich czynności. Przykład z dziś. Byłem na zakupach, przede mną stara rura. Babka ją kasuje a ta stoi jak fiut w okres i czeka nie wiadomo na co. Zakupy skasowane i zaczyna się festiwal. Rura twierdzi że zapłaci gotówką, gmera i gmera w tej portmonetce i po dobrych 4-5min zorientowała się że gotówki nie ma na tyle, no to płaci jednak kartą. Zapłaciła i zaczyna pakować, kolejne
Michaald +854
Ale mnie to wnerwia... gosc ma niewyobrażalną wiedzę na temat wielu dziedzin a tu sie trafia jakieś zawistne zje#$ co i tak wyleją hejt na chlopaka ktory nic złego nie zrobił a wręcz zainponował większości w internecie... czy to jest zawiść? Nie moge tego pojąć....
#1z10 #nauka #polska #teleturnieje #ciekawostki
#1z10 #nauka #polska #teleturnieje #ciekawostki
Drugie pytanie dotyczy zakrętów na nakedach starszego typu, np Bandicie, xj6 itp, czy można tymi maszynami "zamykać opony" ? Pytam tutaj ponieważ jeżdże banditem i zostały mi pewne krawedzie strachu, tj. ok 6 - 7 mm z tyłu do zamknięcia opony, potem wydaje mi się, że zawieszenie robi się nerwowe i trochę się cykam. Tutaj moje pytanie o to czy mogę śmiało próbować czy raczej ten sprzęt się do tego nie nadaje. Chodzi o przeniesienie swojej własnej poprzeczki :)
W normalny ruchu drogowym nawet Valentino Rossi nie zamyka opony czy przyciera kolanem. Robią to jedynie zakompleksione sebixy, żeby się pochwalić przed kumplami-sebixami.
Co do opon. Nie widze nic zlego w zamykaniu opon. I da sie to spokojnie to robic bez
Jeśli chcesz latać w trasy - Naked albo turysta z prawdziwego zdarzenia. Do sporta musisz być przyzwyczajony, to nie tak, że kupisz sporta i polecisz 300 km na luzie. Gwarantuje Ci, ze tydzien nie bedziesz mogl sie ruszac :) Odnośnie zbierania się z dołu to zależy od konkretnej maszyny. Z mojego porównania na tych dwóch maszynach FZ wygrywa i wcale mnie to
To co piszesz brzmi jak typowe przymknięcie gazu w zakręcie. Pochylenie moto powoduje że toczy się ono po mniejszej średnicy opony niż przy jeździe na wprost, co powoduje spadek prędkości moto i nierównowagę sił waląca sprzęt w zakręt - odrobina gazu i problem znika. Generalnie
Gx
Gx
hornetem pojedziesz na wycieczke, zapakujesz w kufry czy torby, pozamykasz opony, jak będzie trzeba bez większego problemu.
R6 na turystykę się nie nadaje. mocno obciążony kręgosłup, ręce. do powolnej jazdy się w ogóle nie nadaje. dół obrotów muł, dopiero powyżej 12 pokazuje rogi. odczuwalnie Hornet dużo lepiej ciągnie, od 6 jest już spoko.
ewentualnie co jest moim zdaniem lepszy sport-turystyk minimum 800