Wpis z mikrobloga

@dodgers: Na krótko po przedłużeniu umowy prędkosc zaczęła spadać i nikt z pomocy nie wiedział albo nie chciał powiedzieć gdzie leży przyczyna, technik chciał nawet kuć sciany ale po przycisnięciu okazało się że sygnał nie słabnie na kablu tylko taki dociera do skrzynki. Faktycznie beka, ciekawe czy przed końcem umowy też nie będzie się dało nic z tym zrobić.
@sal3m: ok, teraz powiem ci jak to od naszej strony wygląda:
-psze pani, bo mi po przedłużeniu internet spadł do 1 mbps i ledwo zipie
-(w myślach: #!$%@?, kolejny #!$%@?, ze niby mu internet wajchą zmieniamy do 1mbps zaraz po przedłużeniu umowy)
Także powiem krótko: jeśli się tak dzieje, to czysty przypadek, pamiętaj o tym, że do centrali są podłączane coraz to nowe osoby, dlatego prędkość może spadać i dlatego są