Wpis z mikrobloga

Mireczki potrzebuje informacji na temat simlocka w s4. Oddając telefon do serwisu soft nie był brandowany i telefon nie posiadał simlocka. Po powrocie z serwisu samsunga ccs, okazało sie ze wymienili płytę główna aparat i moduł zasięgu. Dodatkowo mam brandowany soft Orange oraz simlocka na ta sieć. Sprawdzałem w Orange czy ktoś kiedyś sciągał simlocka, lecz nie ma śladu u nich po takowej operacji. Dzwoniąc do tego serwisu ccs babka mówiła ze potrzebują potwierdzenia ze simlock był zdejmowany. Co mam zrobić zeby pozbyć sie tego gowna ? Nie chce wydawać na ten telefon 60zl by pozbyć sie czegoś czego wcześniej nie było. Może miał ktoś taka sytuacje? Albo orientuje sie w temacie.
#samsung #serwis #android #oragne #simlock #kiciochpyta #pomocy
  • 14
@Volki: tak brandowany rom mi wygrali. Logo Orange sie pojawia przy włączeniu telefonu.

@onkel: tak, kasa na stół o paragon do ręki z gwarancja pudełkiem i foliami na telefonie
@Volki: Dzwoniłem wczoraj. Po 17 minutach oczekiwania na 'wolną linię' gdzie automat co chwile ponawiał informację typu "proszę pozostać na linii, czas oczekiwania około 3 minut" dowiedziałem się że tylko na podstawie protokołu z Orange ściągną mi bezpłatnie locka. (protokół rzekomo ma dotyczyć wcześniejszej akcji usuwania simlocka)

Byłem w Orange i sprawdzili czy taka akcja była kiedyś przeprowadzana po numerze seryjnym. Odpowiedź była następująca

Numer zdezaktuwowany. Na kartotece ani śladu ze
@Arcziii: Nie rozumiem. Ja się pytam czy zapytałeś serwis dlaczego masz brand Orange?

Czy to był nowy telefon czy używany? Bo z tego co opowiadasz, to używany?
@Volki: Jak używany skoro folie ja ściągałem... Kupiłem nowy telefon, pytałem skąd ten simlock ale kobieta która ze mną rozmawiała nie miała pojęcia...
@Volki: No w tym że nie chcą mi ściągnąć tego locka bez #!$%@? papierka z np Oragne że simlock był ściągany...
O to chodzi że ja nie ściągałem locka i nie miałem brandowanego andka.
@Arcziii: To jakaś ściema. Simlock jest przypisany do płyty głównej, więc jeśli dostałeś nową płytę to już razem z simlockiem.

Na pewno dostałeś swój telefon a nie jakiś refurbished z serwisu?
Ja u nich kiedyś oddałem swój telefon do naprawy i gdy nie mogli naprawić, to zaproponowali mi podobny model, który mieli w serwisie.

Moja rada to złożyć reklamację na piśmie. Możesz też się skontaktować z rzecznikiem praw konsumenta w twoim