Wpis z mikrobloga

Mam zamiar stworzyć krótką (około 3-minutową) animację. W zasadzie to będzie bardziej trening animacji. Ostatnimi czasy siedziałem dużo w animacji postaci do gier i chcę sprawdzić na co mnie stać w "normalnej" animacji. Robienie ciągłych animacji chodzenia mnie znudziło

Zacząłem od stworzenia sceny, którą możecie zobaczyć na gifie na dole albo w jednym z linków:
vimeo
youtube
Tutaj dodatkowo album, w którym możecie zobaczyć jak zmieniała się scena na różnych "etapach produkcji".
imgur

Na początku miał to być zwykły trening wyrenderowany w OpenGL, ale po obejrzeniu "La luna" wpadłem na pomysł stworzenia kontynuacji losów księżyca z animacji Pixara. Dlatego też niebo może się wydawać niektórym znajome.

Do końca sierpnia pewnie będę animował, a reszta zależy od czasu renderowania. Publikacja jest przewidziana na początek września.

Prawie zapomniałbym wspomnieć, że wszystko zrobione w Blenderze. Nawet tło zostało w nim wygenerowane :).

#blender #januszeblendera #animacja #grafika3d
luerin - Mam zamiar stworzyć krótką (około 3-minutową) animację. W zasadzie to będzie...

źródło: comment_aUqFgBISTVaVTOUjkjC0BbbmXahdB1vo.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@lupaczkokosow: Kurcze, myślałem, że nikt nie zauważy, że mam obsuwę ( ͡° ʖ̯ ͡°).

Napisałem do pewnego animatora z zdecydowanie większym stażem i poradził mi aby się trochę wstrzymać i poanimować dla wprawy kilka podstawowych ćwiczeń. Wziąłem to sobie do serca i wykupiłem subskrypcje na digital-tutors (polecam) i przy okazji uczę się Mayi.

Co by nie mówić o Blenderze to Maya jednak jest częściej wykorzystywana w szeroko pojętej branży. Wydaje mi się jednak, że jeśli chodzi o animacje to Blender daje radę, a nawet ma kilka rzeczy,
  • Odpowiedz