Wpis z mikrobloga

Dzisiaj dopiąłem negocjacje dotyczące umowy. Dobry czas, bo w sumie od soboty jestem bezrobotny, a dalej świadczę usługi dla firmy, mam samochód służbowy itd. xD

Trzy razy rozmawialiśmy po średnio godzinę każdorazowo. Krzyknąłem prawie drugie tyle, co mam teraz. Doszło do tego, że dzisiaj szef szefa mojego szefa wykładał mi jakie są koszty na projekcie i czemu nie mogą mi więcej dać i podobno nawet prezes się nie zgodził xD Pracuję od 3 miesięcy, firma prawie tysiąc osób.

W każdym razie miesięcznie około 1500-2000 brutto więcej, więc raczej #wygryw, niestety znacznie mniej niż chciałem, ale mnie przekonali.
( ͡° ʖ̯ ͡°) #sap

Poprzedni wpis - http://www.wykop.pl/wpis/13638545/wyslalem-e-maila-z-okreslonym-oczekiwanym-przeze-m/

@Mr--A-Veed: @Qrystus: @Usurper: @Leniwy_Superman: @LordOfTheBananas: @m3nt0r13: @Frebiee: @DFENS: @GrayTzar:
Pobierz
źródło: comment_k4mf8OliwsC9VHnz9hoQUjX40yMknaLh.jpg
  • 20
@D3lt4: To i tak zawsze plus. Gratuluję Ci serdecznie. Szkoda, że u mnie gadka o podwyżce raz do roku. No chyba, że zmienię robotę, ale już raz tak zagrałem i nie wiadomo czy za drugim razem też ten numer przejdzie.

Tak swoją drogą przypomniało mi się, że mam taką torbę. Z Cebitu dwa lata temu przywiozłem. Szkoda, że tak nie napakowa $$$.
@GrayTzar: Pomogło - dotychczasowa wiedza i zuchwałość, pewność siebie. Posiadane kompetencje, których potrzebują.

Przeszkodziło - rzeczywista ściana, że w danym projekcie jest stawka taka, a nie inna i więcej nie wywalczę. Wiek - mówili mi, żebym trochę wyluzował, bo mając 23 lata mogę się wypalić szybko. Małe doświadczenie [w innych projektach] też nie pomogło. :)
@DominaTuByla: Teraz moja kolej, aby się wykazać i doskonale zdaję sobie z tego sprawę.

@avangarda: Emocjonalnie stary i mam już siwe włosy na bokach xD I tyle mi czasem ludzie dają w odpowiednich okolicznościach i garniturze np.

@m3nt0r13: No i fajnie, nierzadko to najlepsza metoda na odczuwalne zmiany.