Wpis z mikrobloga

Chcę!!! () Piękne połączenie dwóch legendarnych, włoskich marek. Tylko ta cena...


Żałuję, że nie udało się zrobić lepszego zdjęcia, ale pan z obsługi sklepu od razu pogoił mnie z aparatem, ale musicie uwierzyć, że ten rower jest piękny. Wszystko customowe i w pięknej czerwieni Ferrari. Całość psuł jedynie napęd Shimano :/

#rower #szosa #roweryboners #szosaboners
F.....r - Chcę!!! (。◕‿‿◕。) Piękne połączenie dwóch legendarnych, włoskich marek. Tylk...

źródło: comment_nvmDGcVTp6GWIEBnqCRKGCgJRPADdT1a.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@Fiddler: rowery, a szczegolnie szosy w obecnych czasach wszystkie sa robione na jedno kopyto. w czasach gdy panowala stal ta roznorodnosc byla bardziej widoczna, i smaczki skladaly sie na efekt koncowy. teraz jest jedna wielka kupa.
  • Odpowiedz
@Fiddler: brzydki. ciekawe jaki był wkład ferrari, bo chyba tylko marketingowy. do tego zmieniona czcionka napisu Colnago, brzydkie malowanie, DA zamiast SR. kolejny rower dla szpanu, który zostanie szybko zapomniany.
  • Odpowiedz
@fixie: a jaki był wkład McLarena w limitowanego Tarmaca? Wiadomo, że wszystkie rowery za 50 000zł i więcej są tylko dla szpanu, bo za 30 000 kupisz absolutny high-end rynkowy tylko w normalnej wersji. Mi tam się malowanie podobało na żywo, zdjęcie jest ruszone i ogólnie kijowe, ale tak jak napisałem nie można ich było tam robić :P No i każdy detal na tym rowerze był pięknie dopieszczony :)

Akurat malowanie
  • Odpowiedz
@Fiddler: To jest akurat C59 w wersji Art Decor, czyli nawiązujące do historii Colnago. Tak się kiedyś malowało stalówki. Są też normalne, współczesne malowania C59 i C60 ;)
Za 30 tysięcy nie kupisz absolutnego hajendu. Styknie na ramę i grupę napędu, na koła, kokpit, ceramiczne łożyska i strefę tyłka już nie starczy (;

Co do kooperacji Speca z McLarenem, to:

The new Rider-First Engineered Tarmac has created a new standard in
  • Odpowiedz
@Fiddler: bullshit, nawet 50k nie starczy na absolutnego High enda. Patrz chociażby na treka emondę. Po prostu w rowerach za 50k+ nie widać na pierwszy rzut oka tej całej technologii, jaką wykorzystują.
  • Odpowiedz
@kocham_jeze: Bullshit, większość rowerów protourowych w topowych fabrycznych konfiguracjach mieści się w zakresie 30-40k zł. To, że Trek ma chore ceny w stosunku do konkurencji niewiele zmienia:

Spec Tarmac: 35,5k (wersja z tarczami przekracza delikatnie 40k, ale kto jeździ z tarczami)
Spec Venge: 38k
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod ~36k (ok wersja Black kosztuje 45k, ale nie jest jeżdżony w protourze)
Giant Propel Advanced SL, TCR Advanced SL oba poniżej 30k
Canyon
  • Odpowiedz
@Fiddler: no piękna opowieść, a coś na temat zastosowania szczególnych technologii w rzeczonym CF8?

Spec, Cannondale, Giant, Scott, Merida i Canyon - to trochę przesada nazywać te firmy high-endem. Tak samo Cosmici, Rovale, mechaniczne DA, RED, SR ;)
Wczoraj miałem okazję jechać z rednaczem szosy testującym Aeroada. Jeszcze nie ruszył i już się rower rozleciał, dziękuję za taki high-end ;)
  • Odpowiedz