Wpis z mikrobloga

@amdo: naciśnięcie "Kup teraz" jest równoznaczne z zakupem przedmiotu. Nie da się tego odwołać - możesz co najwyżej jakoś się z gościem dogadać.
  • Odpowiedz
@amdo: Gdzieś w ustawieniach jest "zwrot prowizji". Kupujący potwierdza, że nie kupił i prowizja zostaje zwrócona. I po problemie.
  • Odpowiedz
@amdo: @xvovx: Jeśli zakupu dokonała osoba do 13 roku życia, umowę kupna-sprzedaży z automatu uznaje się za nieważną. Osoby w wieku 13-17 lat mogą zawierać takie umowy tylko w przypadku drobnych spraw życia codziennego.
  • Odpowiedz
@AnonimowyKaktus: zgadza się, tylko pytanie jak sprawdzić kto tak naprawdę dokonał zakupu? Równie dobrze gość mógł sam zakupić, po czym się rozmyślił, bo np nagle odkrył że nie ma kasy i teraz rżnie głupa.
  • Odpowiedz
@sxill: a przypadkiem procedura zwrotu prowizji nie kończy się ostrzeżeniem dla osoby, która nie zapłaciła za zakupiony przedmiot?
  • Odpowiedz