Wpis z mikrobloga

Mireczki, poradźcie.

Studiuję informatykę, programowanie. Jestem po 2 roku studiów. Póki co nie umiem zbyt wiele, a to dlatego że dopiero nie dawno wzięłam się do roboty. C#, C+, trochę Javy. Ogarniam programowanie obiektowe, myślę że nie najgorzej, sama na zaliczenie napisałam teraz 2 programy.

To dlatego, że na początku sobie odpuscilam, ale biorę się już do roboty. Chciałabym dostać się na staż/praktyki, by nałapać doświadczenia, myślicie że to dobry pomysł teraz startować? Mam jakieś szanse? Jak nie to co powinnam umieć, jakie narzędzia znać najpierw?

Poza tym, jak najlepiej rozegrać te praktyki? Samej pisać do firm, czy tylko odpowiadać na ogłoszenia?

Nie krzyczcie, każdy z Was jakoś zaczynał by w końcu zarabiać te 15 na rękę ;) A tak serio, będę Wam bardzo wdzięczna za poradę :)

#programowanie #pytanie #kociochpyta
  • 23
@Videl20: Ale że praktyki wakacyjne? Trochę późno. Jakie miasto?
Generalnie studiując informatykę na jakiejś sensownej uczelni w dużym mieście trzeba się postarać żeby nie znaleźć praktyk/załapać się na juniora (o ile podejdzie się do rekrutacji w dobrym okresie jak już wyżej wspomniano).

Jeśli uważasz że dasz radę połączyć studia dzienne i część etatu oraz naprawdę umiesz coś z tego C# (jakieś sensowne projekty uczelniane które możesz wrzucić na githuba i opowiedzieć
@Videl20: siema! Nie ma co sie sluchac ludzi ktorzy ci gadaja ze zly okres albo moze pozniej itp itd. Ja sam skonczylem wlasnie 2 rok znalazlem ostatnio staz i w poniedzialek zaczynam. Szukac zaczolem moze w polowie czerwca takze nie jest wcale za pozno jeszcze. Najwiecej uczylem sie C# ale firma do ktorej sie dostalem uzywa Javy glownie i nie byl to dla nich problem ze malo mialem z nia wspolnego.
Samej pisać do firm, czy tylko odpowiadać na ogłoszenia?