Wpis z mikrobloga

Dobra panowie, Uchikoshi zaprezentował key art z Zero Escape 3 i JEST TO DOKŁADNIE WSZYSTKO, CO PRAGNĄŁEM WIEDZIEĆ PRZED PREMIERĄ ZERO ESCAPE 3 :333
NA TYM ARCIE JEST WSZYSTKO
WSZYSTKO
TERAZ ZASZYĆ SIĘ W BUNKRZE I PRZEZ ROK UNIKAĆ SPOILERÓW
Dla niekumatych, którzy skończyli VLR:


Piękne, bardziej wymownego arta zrobić się nie dało :3333
Zacząłem replay VLR, już usunąłem stary zapis i skrupulatnie notuję na co wpadnę. Clover End za mną, Dio End w trakcie.
Ta gra ciągle mnie zaskakuje, robię ją już po raz trzeci i pół i ciągle odkrywam coś nowego. Po prostu magia.
Dam Wam znać gdy moje notatki będą kompletne, chociaż obawiam się, że po tym co przeczytałem w Clover End, notatki trzeba będzie rozszerzyć o notatki z 999. Ciekawe że aż tyle wątków Uchikoshi pozostawił otwartych. Geniusz. :)
#3ds #ds #psvita #zeroescape #virtueslastreward #ninehoursninepersonsninedoors
j.....b - Dobra panowie, Uchikoshi zaprezentował key art z Zero Escape 3 i JEST TO DO...

źródło: comment_NmlcP1lFSi4BfnULk116csPDIu594Mo1.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@ryhu: No Panie, 999 było po prostu zajebiste, ale to co się #!$%@?ło w VLR to przerosło moje oczekiwania, ta gra ma tyle smaczków że można w nią grać na około i zawsze coś odkrywać ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
@joookub: 999 kończyłem po nocach, a potem doczytywałem jakieś wyjaśnienia i wywiady ze strony twórców. Miażdżąco dobra gra. Fabuła precyzyjna w punkt, a co najlepsze całkiem wiarygodna po przyjęciu pewnej konwencji - czytało się to jak dobry kryminał z precyzyjnym scenariuszem. VLR to już dla mnie rozczarowanie, biedne 3d nie mogące się nawet równać z ręcznie malowanym 999, fabuła totalny kosmos, klony, kosmici, bazy na marsie... . 999 przy VLR
  • Odpowiedz
@ryhu:
Ponoć fabuła kolejnej części będzie bardziej w klimacie 999. Zresztą przyznam szczerze, że VLR przez cały ten brak brutalności i klimatu horroru (co zresztą było trochę autorowi narzucone) dużo stracił. W każdym razie po przejściu VLR miałem podobną opinię do twojej, ale jednak cały motyw Betray/Ally i mechanika dużo poprawiła. Co nie zmienia faktu, że Safe Ending jest moim ulubionym zakończeniem (a bądź co bądź mało w nim fantastyki).
Ambidex - @ryhu: 
Ponoć fabuła kolejnej części będzie bardziej w klimacie 999. Zresz...

źródło: comment_Xwe0ChxeGmNykLqUEvHLqsocxaBJdiMi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Ambidex: VLR w całości opiera się na spowalnianiu rozgrywki. Ciągle są powtórzenia niektórych kwestii, potwierdzenia potwierdzeń, jednak jak dla mnie jest to zabieg artystyczny. Bo przewijasz sobie grę, przewijasz, niczego się nie spodziewasz, a tu nagle


Poza tym gradient. Gradienty stosowane w VLR są zajebiste i znowu ich zadaniem jest usypiać czujność. Czarny przeplata się z niebieskim, ten zaś przeplata się z zielonkawym, a ten z kolei ze szczyptą czerwieni. Na deser, trochę białego. No wiesz, każdy
  • Odpowiedz