Wpis z mikrobloga

Od zawsze stroniłem od kuchni. Za gówniaka obiady robiła mamełe, w techbazie zdarzało się zamówić pitcę, albo odgrzać jakiegoś gotowca w piekarniku czy na innej patelni. Rok, który przestudiowałem był połączeniem obiadów robionych przez byłą dziewczynę, żarcia na mieście i czasem zrobienia czegoś samemu.

Odkąd przeprowadziłem się do nowego miasta, mam nowego różowego i mieszkamy razem - dość często robię obiady. Z piersi kurczaka, warzyw, ryżów, makaronów, przypraw, czego dusza zapragnie. Doszło do tego, że w tym związku jak chcemy zjeść coś dobrego to ja robię obiad. Mój pasek raczej nie najlepiej czuje się w kuchni. Czasami owszem coś zrobi, ale w tym związku zwykle zajmuje się sprzątaniem i praniem. W sumie nie wiem, skąd mi się to wzięło. Ani nie mam lat praktyki, ani nie czytałem książek, ani nawet nie oglądałem żadnych programów kulinarnych. Ot, po prostu jak coś zrobię to podobno palce lizać.

Jestem programistą, lvl 24, pracuję i nie studiuję. Wracając z pracy wchodzę do kuchni i zwykle pichcę coś dobrego dla nas obojga.

Nie czuję się z tym źle. Uważam, że w związku powinno się dzielić obowiązki. Skoro mój pasek pierze moje brudne gacie i sprząta czasami również robiąc coś do jedzenia - ja odwdzięczam się dobrymi obiadami. Dużo czasu spędzam w pracy, czasami pracuję również w domu choć staram się, aby nie wchodziło to w konflikt z moim życiem osobistym.

Mam wrażenie, że ostatni rok był dla mnie bardzo ważny, bo zmieniłem wiele nawyków i stałem się lepszym człowiekiem. Wiele jeszcze przede mną, ale jest coraz lepiej. Najważniejsze, że mam stałą, dobrze płatną pracę i praktycznie spłaciłem już swoje długi.

Co wywnioskowałem z tego ciężkiego dla mnie roku?

- Nie warto słuchać rad innych. Nawet jeśli są starsi i z jakiegoś powodu większość ludzi uważa ich za życiowych mędrców. Bierz pod uwagę rady innych, ale decyzje podejmuj sam. Nikt nie przeżyje życia za ciebie i nikt inny oprócz ciebie nie wie, co jest dla ciebie najważniejsze.