Wpis z mikrobloga

@rawr: Mam problem żeby ja zarejestrować. Przylazł PDF z nurami (4 i 10 ostatnich cyfr). Na końcu formularz wywala "rejestracja nie powiodła się" i nie podaje żadnego konkretnego powodu. W obsłudze klienta nie znają swojego produktu, odsyłają do rpzewodnika...
@Sandman: Mam tą kartę od ok. roku więc już nie za bardzo pamiętam dokładnie proces rejestracji, wątpię, żebym mógł jakoś skutecznie pomóc. Może to ich wewnętrzny błąd, spróbuj za kilka godzin, jak nie to pisz/dzwoń na support aż do rozwiązania problemu.
@rawr: 4rty dzień próbuje. Support to ściema, nie mają takiego działu. Ktoś tam na mejle odpisuje do godzi. 16stej. Nie wiedzą o czym mówią bo nie znają swojego produktu. Tłumaczę że nie mogę zarejestrować a te barany piszą że analiza wykazała że nie ma konta w systemie i mi instrukcję wysyłają którą dostałem mejlem do rejestracji ( ͡º ͜ʖ͡º)
@voswetchAi: Nie. Do rejestracji dostaje 10