Wpis z mikrobloga

@siemanabanana: Ponieważ zablokował Pan otrzymywanie od nas wiadomości prywatnych odpowiadamy tą drogą. Jest nam bardzo przykro z powodu sytuacji, która spotkała Pana w jednej z naszych restauracji. Odpowiadamy z pewnym opóźnieniem ponieważ wcześniej chcieliśmy wnikliwie przyjrzeć się całemu zdarzeniu. Uprzejmie informujemy, że podjęliśmy już stosowne działania mające na celu zarówno poprawę kontroli jakości wydawanych potraw, jak i zachowania naszego personelu. Aby zatrzeć negatywne wrażenie, jakie wyniósł Pan z wizyty w naszej restauracji pragniemy poinformować, że miło nam będzie, jeśli przyjmie Pan zaproszenie na obiad w jednym z naszych lokali w dogodnym dla Pana terminie.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację licząc, że uda nam się jednak przekonać Pana o dużej wadze, jaką przykładamy w każdej z naszych restauracji do jakości potraw i obsługi naszych Gości.
Z wyrazami szacunku
Polakowski Sp. z o.o.