Wpis z mikrobloga

@nivi: nie wiem jak z tymi motoryzacyjnymi, ale normalny potencjometr ma trzy nóżki i opór pomiędzy dwoma (często zewnętrznymi) będziesz miał stały, natomiast pomiędzy dowolną zewnętrzną a środkową będzie się zmieniał podczas zmiany nastawy potencjometru

weź miernik i spróbuj ustalić które piny są które :)
@Sihill_pl: no nie wiem. Komputer pokazuje błąd korelacji linii A/B z pedału gazu. Auto nie reaguje na naciśnięcie pedału gazu. Silnik krokowy i czujnik przy przepustnicy działają. Chcę się upewnić co jest nie tak przed kupnem części bo pół auta wymienić to tak trochę kijowo...
@Felonious_Gru: no tak, ale ja mam tylko BT ;] w poniedziałek od znajomego pożyczę, ale jak kable są walnięte do pedała to i tak nic nie sprawdzę... nie mogę też znaleźć żadnego schematu. Zaraz zejdę na dół i przedzwonię te kable. Nic więcej nie zrobię.
Sprawdź na samochodzie jeśli możesz. We wtyczce musisz mieć dwie masy i dwa zasilania +5, albo +12. Na dwóch przewodach będziesz miał napięcie wyjściowe - powinno płynnie zmieniać się przy naciskaniu pedału. Zwróć uwagę zwłaszcza na skrajną wartość wciśniętego mocno pedału.

@nivi:
@nivi: Ale sprawdź to woltomierzem podłączone do auta ;) Omomierzem to mało precyzyjne będzie w tym wypadku takie sprawdzanie i nie wykluczysz problemów z instalacją w samochodzie.