Dwusuwowy silnik o pojemności 500 ccm stosowany w Hondzie NSR500 od 1984r. Osiągał niecałe 170 KM, czyli niewiele mniej od tego ile teraz osiągają litrowe sporty. :)
Po modyfikacjach w 1990 był w stanie osiągnąć ponad 200 KM
@qkamil: głównie dlatego, że był dwusuwowy. takie silniki można kręcić aż się nie rozlecą. ktm125 exc też ma 45KM mimo małej pojemności, a jest motocyklem ogólnodostępnym.
@lomir: Te 45 KM w secie ECX to ścigaczowe bajki, 35 owszem, widzę po swoim. Może w wersji SX da radę dojść do 40 ale żywotność np. tłoka liczona w motogodzinach zabija kosztem serwisu.
Dlaczego #rosja zamiast użyć swojej pozycji na planecie, gigantycznie wielkich surowców naturalnych do zbudowania bardzo bogatego kraju to ciągle próbuje #!$%@?ć region europy wschodniej i siebie samą przy okazji. #polska #ukraina #wojna
Po modyfikacjach w 1990 był w stanie osiągnąć ponad 200 KM
#motocykle #ciekawostki
Może w wersji SX da radę dojść do 40 ale żywotność np. tłoka liczona w motogodzinach zabija kosztem serwisu.
Gx
A po każdej przejażdżce remont.