GrabkaMan GrabkaMan 06.06.2015, 18:56:05 42 + Moje najnowsze dzieło. (✌ ゚ ∀ ゚)☞HD#blender #januszeblendera #wykopowasekcjablendera #grafika3d źródło: comment_95DXldaVdXqkDgz10GiouBK0cUNXqc4T.jpg Pobierz
AlcoMatt AlcoMatt 06.06.2015, 19:07:53 0 + @GrabkaMan: Pomysłowe, bardzo podoba mi się podłoga Pozdrawiam.
k.....a konto usunięte 06.06.2015, 20:39:05 0 + ten cube w lustrze to textura czy jakiś inny sposób ?
s.....k konto usunięte 06.06.2015, 20:45:24 0 + Świetny pomysł i wykonanie. Wołaj, jeżeli będziesz wyjaśniał !
GrabkaMan GrabkaMan 06.06.2015, 20:46:13 3 + @METSEJROP: @kanaka: drugi render i połączenie w Photoshopie. :-) chciałem spróbować sił w leczeniu dwóch render layersów, ale ostatecznie podłączyłem w PS.
funeralmoon funeralmoon 06.06.2015, 20:47:00 2 + @kanaka: @stawrocek: Mała podpowiedź ;) (moja teoria ale tak też się da) źródło: comment_uIsxEa7SR8V6da6vZAmXuSa38r59bFbr.jpg Pobierz
GrabkaMan GrabkaMan 06.06.2015, 20:53:25 0 + @funeralmoon: używałem tego. Ale wtedy pod cubem został mi cien. Nie umiałem go wyeliminować.. Kule z lustra usunąłem, ale tego cienia się pozbyć nie umiałem...
funeralmoon funeralmoon 06.06.2015, 20:54:37 0 + @GrabkaMan: Zawsze można użyć skomplikowanego systemu luster ;) Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem jest tu użycie Layers.
GrabkaMan GrabkaMan 06.06.2015, 20:59:14 0 + @funeralmoon: myślałem nad tym, ale i tak zrobilbym pewno to samo, co w Photoshopie. :-P
funeralmoon funeralmoon 06.06.2015, 21:00:24 2 + @GrabkaMan: Każdy render prędzej czy później kończy w PS ;)
HD
#blender #januszeblendera #wykopowasekcjablendera #grafika3d
źródło: comment_95DXldaVdXqkDgz10GiouBK0cUNXqc4T.jpg
PobierzPozdrawiam.
@kanaka: drugi render i połączenie w Photoshopie. :-) chciałem spróbować sił w leczeniu dwóch render layersów, ale ostatecznie podłączyłem w PS.
źródło: comment_uIsxEa7SR8V6da6vZAmXuSa38r59bFbr.jpg
PobierzKule z lustra usunąłem, ale tego cienia się pozbyć nie umiałem...