Wpis z mikrobloga

@Rezix @Wextor @zgredinho nawiązując do tego wpisu http://www.wykop.pl/wpis/12951781/czwarty-dzien-zabaw-z-unity-assety-z-asset-store-t/ postanowiłem pokazać jak działają gotowe standard assets od Unity. Głównie CarController oraz SmoothFollow, których tu użyłem. Robiłem tę gierkę z 6 letnim synem bo strasznie chciał zobaczyć jak się robi gry a przecież nie pokażę dziecku jak się parsuje JSONY z serwera ( ͡° ͜ʖ ͡°) i wydało mi się że Unity będzie do tego najodpowiedniejsze bo w godzinę z gotowych assetów można zrobić całkiem fajne rzeczy, zapraszam:

DEMKO -> http://rololo.net/Labs/car/red-car.html

#gamedev #unity3d
  • 5
@fuuYeah: Ojej fajne (ʘʘ)

PS: Link nie działa na Chrome.

Co do gry to celuję coś podobnego zrobić. Jak ogarnę jeden samochód, to będę kombinować jak zrobić kilka samochodów. Jak ogarnę kilka samochodów, to pewnie będę próbował zrobić jakieś pseudo-Ai. Jak to ogarnę to może jakieś chodzące ludziki xDDD

Ale pewnie z rok będę nad ty siedział ( ͡° ͜ʖ ͡°)