Wpis z mikrobloga

@pawelpel: mirrora nie trzeba, bo sam generuje grupy z .l na .r
A subdiv wygładza. Ale ofc, masz mniejszą kontrolę..

Nie mam super doświadczenia z weightami. Tylko w super lowpoly gdzie mogę każdemu wertexowi.

Uważaj na te kolorki i malowanie, bo słabo pokazują :p.

Jak chcesz to wyślij mi model na PW.
@pawelpel
1) Odbicie lustrzane w Sculpt Mode masz pod zakładką Symmetry/Lock (zaraz pod ustawieniami pędzla) więc nie musisz się bawić w modyfikator Mirror
2) Do rzeźbienia wykorzystuje się modyfikator Multiresolution (https://youtu.be/A7nWI0_vO9A) bądź rzeźbi się z wykorzystaniem Dynotopo (tu przykładowe wykorzystanie: https://youtu.be/sl5EvG4x-bM, a tu omówienie działania wraz z pokazaniem przewagi nad Multiresolution: https://youtu.be/opsKPCCFbr4)
3) Po wyrzeźbieniu radzę ci zrobić retopologię mesha, o ile już nie zrobiłeś. Pomoże Ci to przy gubiącym się