Aktywne Wpisy

Amelciakowa +6
źródło: IMG_543454734
Pobierz
Od jakiegoś czasu siedzę na grupce Samotni po 30+ i doskonale widać na niej jak bardzo trudne i smutne jest życie slavcelowskie chłopskie #przegrywpo30tce
Chłopy slavcele zakolaki potrafią mieć 0 lajków i komentarzy......
#przegryw
Chłopy slavcele zakolaki potrafią mieć 0 lajków i komentarzy......
#przegryw
źródło: 11
Pobierz




Mirki, robię sobie smoka (zdj), mam pytanko, zrobiłem sobie model, szkielet i lipa trochę przy weight paintingu od kości. Macie może jakiś dobry tutorial co do tego, jakieś porady, cokolwiek co może sprawić, że lepiej się mesh dopasuje do kości?
źródło: comment_CIyBaFHv1IX32w3hBqcuBfFHytxNoUlt.jpg
PobierzA subdiv wygładza. Ale ofc, masz mniejszą kontrolę..
Nie mam super doświadczenia z weightami. Tylko w super lowpoly gdzie mogę każdemu wertexowi.
Uważaj na te kolorki i malowanie, bo słabo pokazują :p.
Jak chcesz to wyślij mi model na PW.
1) Odbicie lustrzane w Sculpt Mode masz pod zakładką Symmetry/Lock (zaraz pod ustawieniami pędzla) więc nie musisz się bawić w modyfikator Mirror
2) Do rzeźbienia wykorzystuje się modyfikator Multiresolution (https://youtu.be/A7nWI0_vO9A) bądź rzeźbi się z wykorzystaniem Dynotopo (tu przykładowe wykorzystanie: https://youtu.be/sl5EvG4x-bM, a tu omówienie działania wraz z pokazaniem przewagi nad Multiresolution: https://youtu.be/opsKPCCFbr4)
3) Po wyrzeźbieniu radzę ci zrobić retopologię mesha, o ile już nie zrobiłeś. Pomoże Ci to przy gubiącym się